CervisiaLleida torna aquest cap de setmana: tres dies de música, gastronomia, activitats i molta cervesa

La plaça de la Llotja tornarà a ser l’escenari d’una cita que combina oci i cultura amb una programació pensada per a tots els públics

14 d'octubre de 2026 a les 13:22h

CervisiaLleida torna aquest cap de setmana a Lleida amb tres dies de música, gastronomia, activitats i, sobretot, molta cervesa. La Federació de Colles de l’Aplec del Caragol de Lleida (Fecoll) i San Miguel organitzen la 16a edició d’aquesta festa, que se celebrarà els dies 16, 17 i 18 d’octubre a la plaça de la Llotja.

La cita arriba amb una proposta pensada per gaudir amb amics i en família, amb concerts, sessions de DJ i diferents activitats gratuïtes al llarg de les tres jornades.

Un dels principals atractius serà la programació musical gratuïta, que omplirà tots els dies de concerts i sessions de DJ. Divendres actuaran La Banda de Jonas, després de la sessió de DJ Rafa Ariño, i la nit continuarà amb DJ Manel López, d’Akka Mamomo.

Dissabte la música començarà al matí amb Rumba de Zona i continuarà a la tarda amb Oriol Foll i DJ Ricardo & Genaro. La jornada acabarà amb el concert de Punts Suspensius, previst fins a les dues de la matinada.

Diumenge hi haurà exhibicions de ball, l’actuació d’Er Taqueta, una masterclass de zumba de Gydance by Gyqua i, com a tancament, el concert de La Tremenda Pop.

Cervesa i gastronomia

La cervesa serà una de les grans protagonistes de la festa, amb una trentena de varietats d’arreu del món. També es faran maridatges comentats amb un beer sommelier de San Miguel, una oportunitat per descobrir noves combinacions entre cervesa i gastronomia. Les sessions tindran un aforament màxim de 20 persones.

Una trentena de varietats de cervesa d'arreu del món es podran degustar aquest cap de setmana durant CervisiaLleida.

Pel que fa al menjar, els assistents trobaran diferents opcions per fer el vermut, dinar, berenar o sopar, amb propostes de la Fecoll, Iberic Box i Ilersis.

Una proposta també per a famílies

CervisiaLleida manté enguany la seva zona infantil gratuïta, amb jocs de Festa i Fusta per als més petits. L’espai estarà disponible dissabte de 12 a 14 h i de 19 a 22 h, i diumenge de 12 a 14 h.

Durant els tres dies també hi haurà l’animació d’«Els esbojarrats cervesers», de Sac Espectacles, per afegir encara més ambient a la celebració.

Afegir La Ciutat com a font preferida de Google de forma gratuïta

Estigues informat amb les últimes notícies d'actualitat

Activar ara