Afegir La Ciutat com a font preferida de Google de forma gratuïta
Estigues informat amb les últimes notícies d'actualitat
El Celler Raimat es prepara per viure una nit en què la música de cambra, el vi i el patrimoni es trobaran en un mateix escenari. Aquest diumenge, 1 de novembre, el Quartet Teixidor serà l’encarregat d’inaugurar el Festival Tumultuosa amb Retrat a quatre, una proposta que farà un recorregut per diferents èpoques i estils de la música catalana i europea.
La formació, integrada per músics de l’Orquestra Simfònica Julià Carbonell de les Terres de Lleida, interpretarà obres de Ramon Carnicer, Enric Granados, Josep Teixidor, David Esterri i Dmitri Xostakóvitx, combinant repertori clàssic, recuperació del patrimoni musical català i creació contemporània.
La jornada també valorarà l’espai que acull el concert. Abans del recital, els assistents podran participar en una visita guiada pel Celler Raimat i descobrir-ne la història. Després de la música, els vins Raimat es maridaran amb una selecció de productes de Gust de Lleida.
El Quartet Teixidor està format per Joan Espina Dea i Joan Marsol Puig, als violins; Jordi Armengol Trepat, a la viola, i Xavier Roig Capdevila, al violoncel.
Tumultuosa continuarà la seva programació divendres 6 de novembre amb el Quartet Prysma al celler Lagravera, dissabte 7 amb Ana Cambra al restaurant L’Espurna i diumenge 8 amb el Quartet Matisse al celler Mas Blanc i Jové de la Pobla de Cérvoles.