Un celler, jazz en directe, màgia i productes de proximitat seran els ingredients de l’Art a l’Horta de Lleida aquest diumenge, 18 d’octubre. El festival tornarà a portar la cultura a un espai poc habitual amb una jornada pensada per gaudir de la música, els espectacles i l’entorn de l’Horta.
El Celler de Sanui, a la Partida Torres de Sanui, acollirà les activitats del cicle de tardor, en una jornada que també reforça la connexió del festival amb el JazzTardor.
La programació començarà a les 11.30 h amb Filigranes, un espectacle familiar de la companyia Tandor & Paxton que combinarà música, humor, màgia, participació del públic i sorpreses.
A les 12.30 h serà el torn de l’Andreu Giró Quartet, que oferirà un concert basat en composicions pròpies i una visió contemporània del jazz i la improvisació. El quartet combinarà la tradició jazzística amb influències actuals, amb protagonisme per al ritme, les textures i la interacció entre els músics.
La jornada també permetrà conèixer i degustar productes de proximitat de l’Horta de Lleida, amb la participació de productors locals.
L’objectiu d’Art a l’Horta, iniciativa de la Regidoria de Cultura de la Paeria, és apropar la cultura a nous espais i posar en valor la relació entre art, paisatge, patrimoni, història i productes de qualitat.
Per facilitar l’arribada al Celler de Sanui, s’habilitaran busos gratuïts des de Lleida, amb sortida des de la parada de Sanitat, a la plaça Ricard Viñes, i servei de tornada. La mesura busca afavorir una mobilitat sostenible durant la jornada.
Afegir La Ciutat com a font preferida de Google de forma gratuïta
Estigues informat amb les últimes notícies d'actualitat
