La Regidoria de Cultura de Tàrrega ha posat a la venda avui, dilluns 21 de juliol, els abonaments i entrades generals de la 31a Temporada d’Arts en viu. Com a novetat, el cicle fusiona la programació d’arts escèniques (teatre, circ i dansa) i musicals (òpera i concerts), oferint fins a 16 propostes per a tots els gustos i edats. Les sessions, que tindran lloc al Teatre Ateneu, començaran el 4 d’octubre i s’allargaran fins al 25 d’abril del 2026, essent un dels calendaris culturals més extensos de les terres de Lleida.
El 31è cicle portarà a Tàrrega intèrprets de prestigi com Carles Sans, Àgata Roca, Anna Sahun, Marc Rodríguez, Pau Roca o Nausica Bonnin, a més de companyies emergents com La Calòrica, Col·lectiu Nins o Companyia Dúo Fàcil. Entre els muntatges també figuren l’òpera ‘La flauta màgica’ de Mozart, el musical ‘American pie / The day the music died’ o el monòleg ‘El bar nuestro de cada día’, guanyador del Premi Lorca 2025 de millor espectacle de teatre.
A més, l’àrea de Cultura manté la seva vinculació amb les arts escèniques del País Valencià i enguany programarà ‘El Ventorro’ de Xavi Castillo, una sàtira política sobre la catàstrofe de la DANA, i ‘La mona de nit’ de Sandra Monfort, l’artista valenciana membre de l’afamat trio Marala.
Diferents opcions d’abonament
El públic té la possibilitat d’escollir entre quatre modalitats d’abonament. D’una banda, hi ha l’abonament que inclou els 12 espectacles de teatre, circ i dansa per un preu de 110 euros. Com a segona opció, es pot comprar un abonament que incorpora l’espectacle d’òpera amb un cost total de 130 euros. També hi ha l’abonament total que suma totes les peces anteriors i tres concerts de música per un preu final de 140 euros. Finalment, s’ofereix la possibilitat de només adquirir els 4 espectacles musicals per 40 euros. Així, ja es poden adquirir els abonaments, les entrades per separat i altres paquets al web www.culturatarrega.cat i a la Botiga del Museu (c/ Major, 11).
El regidor de Cultura, Miquel Nadal, ha explicat que “volem aprofitar el model d’èxit de la temporada de teatre per sumar-hi la programació de música, dansa i circ. Amb aquest canvi, creiem que podem aconseguir més projecció i sumar més persones als abonaments de la temporada, que cada any tenen una gran acollida.” Cal destacar que a la darrera campanya es va assolir la xifra de 322 abonaments despatxats, un 37% més que l’edició anterior, encadenant set anys consecutius de creixement