Un brutal accident acaba amb la vida d'un jove motorista al pont de Pardinyes de Lleida

La víctima, d’uns vint anys, va morir al lloc dels fets malgrat els intents de reanimació dels serveis d’emergència

12 d'agost de 2026 a les 07:32h

Afegir La Ciutat com a font preferida de Google de forma gratuïta

Estigues informat amb les últimes notícies d'actualitat

Activar ara

Un jove motorista va morir ahir dimarts a la nit en un accident de trànsit al pont de Pardinyes, a Lleida. El sinistre es va produir cap a un quart de dotze, al punt d’accés del camí de Grenyana al viaducte, quan un cotxe va col·lidir amb la motocicleta que conduïa la víctima.

El motorista, d’uns vint anys, va quedar molt malferit i va morir al mateix lloc dels fets. Els serveis d’emergència van intentar reanimar-lo, però no van poder fer res per salvar-li la vida.

Fins al punt de l’accident s’hi van desplaçar tres ambulàncies, una dotació dels Bombers i quatre patrulles de la Guàrdia Urbana de Lleida. Mentre els sanitaris atenien la víctima i es feien les primeres actuacions, el pont de Pardinyes va quedar tallat temporalment al trànsit.

Els dos vehicles implicats van quedar greument danyats. Una grua es va desplaçar fins al lloc per retirar-los i, cap a les 23.48 hores, es van iniciar les tasques per treure’ls de la via. Passada la mitjanit, es va poder reobrir un dels dos carrils a la circulació.

LA GUÀRDIA URBANA N'INVESTIGA LES CAUSES

La Guàrdia Urbana ha obert una investigació per aclarir les causes de l’accident i determinar com es va produir la col·lisió entre el cotxe i la motocicleta.

Ara per ara, no han transcendit més detalls sobre la dinàmica del sinistre ni sobre les persones implicades.

SEGONA MORT AL MATEIX PUNT EN TRES SETMANES

Aquest és el segon accident mortal que es produeix al pont de Pardinyes en només tres setmanes, ambdós amb motocicletes implicades. El passat 22 de juliol, un motorista de 30 anys va morir després d’una doble col·lisió amb un ciclomotor i un turisme al mateix entorn, també a l’accés del camí de Grenyana. En aquell sinistre, un altre motorista va resultar ferit greu.

La nova mort torna a posar el focus en aquest punt de la xarxa viària de Lleida i en la vulnerabilitat dels motoristes, especialment en zones d’encreuament i incorporació.

Sobre l'autor
marc pascual
Marc Pascual Garsaball
Veure biografia
El més llegit