Els Bombers han rescatat aquest diumenge el Blas, un gos que es trobava en un cingle de difícil accés a les Avellanes i Santa Linya, a la comarca de la Noguera.
Els Bombers han aconseguit arribar fins a l'animal
Segons han informat els Bombers a través de les xarxes socials, l'avís s'ha rebut a les 12.22 hores. Els efectius han aconseguit arribar fins a l'animal, que ha pogut fer el trajecte de tornada caminant a poc a poc.
A les Avellanes i Santa Linya, el Blas s'estava en un cingle de difícil accés (avís 12.22 h). #Bomberscat hem arribat fins a ell i ha pogut fer la tornada caminant a poc a poc. Està molt cansat, però sa i estalvi https://t.co/wv7YhMheK1
— Bombers (@bomberscat) November 1, 2026
El Blas ha pogut tornar caminant
El Blas estava molt cansat després de trobar-se en aquesta zona de difícil accés, però, un cop els Bombers han arribat fins a ell, ha pogut fer el trajecte de tornada caminant a poc a poc. Finalment, el rescat s'ha acabat sense ferits i el gos ha pogut tornar sa i estalvi, segons han informat els Bombers.
Afegir La Ciutat com a font preferida de Google de forma gratuïta
Estigues informat amb les últimes notícies d'actualitat
