Dijous, 15 de maig de 2025
És notícia

Bolca un camió carregat de porcs a la Noguera

Avatar photo
De moment, no s’ha informat sobre l’estat de salut del conductor del camió
camio bolcat porcs

Avui a les 08:30 hores, els serveis d’emergència han estat alertats per un accident de trànsit a Artesa de Segre. En aquest incident, un camió que transportava porcs ha sortit de la via i ha bolcat, provocant una situació d’urgència.

Fins al lloc s’hi han desplaçat tres vehicles de bombers els quals estan treballant a la zona per controlar la situació, ajudar en la retirada del vehicle i garantir la seguretat de tothom present. De moment, no s’ha informat sobre l’estat de salut del conductor del camió.

A més, s’ha hagut d’aturar una petita fuita que s’havia produït a causa de l’incident. Per garantir el benestar dels porcs i facilitar les tasques de rescat, els animals seran transferits a un altre camió, que els continuarà el seu trasllat de manera segura.

Els serveis d’emergència continuen treballant per resoldre la situació i assegurar que tot torni a la normalitat el més aviat possible.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

L’Escola Municipal de Música de Cambrils celebra el seu 40è aniversari amb diverses activitats 

Notícies relacionades