Balaguer entrega els premis als guanyadors de la campanya “COMPRA I DESCOBREIX CATALUNYA”

La Casa de la Paeria de Balaguer va acollir el divendres dia 9 de juliol l'acte d'entrega dels premis

Durant tot el mes de juny, més de 2.200 comerços i 33 associacions de comerciants dels 32 municipis organitzadors de la campanya, COMPRA I DESCOBREIX CATALUNYA, han participat en la l’onzena edició de la campanya impulsada per la Xarxa de Barris Antics.

Les persones que compraven a les botigues adherides, en el cas de Balaguer als comerços del centre històric de la ciutat, se’ls donava una butlleta per participar en el sorteig d’estades i experiències a gaudir ens els 32 municipis organitzadors. 

Els guanyadors podran gaudir de visites guiades, visites, teatralitzades, dinars, coneixement de l’entorn natural, tastos, nits d’hotel, participar en festes i fires locals, entre moltíssimes activitats. En el cas de les 32 parelles guanyadores de la resta de municipis que els hi ha tocat Balaguer, se’ls ensenyarà el patrimoni de la ciutat com ara l’església de Santa Maria i les muralles o equipaments com el Centre d’Interpretació de l’Or del Segre, a més d’un dinar en un restaurant de la ciutat.

En total s’ha fet entrega de 33 experiències per fer en cadascun dels 32 municipis (32 per clients + 1 comerciant). En l’acte d’entrega hi van participar el paer en cap, Jordi Ignasi Vidal, la paera de Promoció Econòmica i Ocupació, Ester Guarné, i membres de l’Associació de Comerciants del Centre Històric.

La campanya COMPRA I DESCOBREIX CATALUNYA és un projecte col·laboratiu entre administracions locals, ideat, organitzat i coordinat des dels municipis, mitjançant la Xarxa de Barris Antics i amb el suport de la Generalitat i de la Diputació de Barcelona, Lleida i Tarragona

Fundada l’any 2011, la Xarxa de Barris Antics està formada per 32 municipis de Catalunya connectats en xarxa, dels quals 9 són de Lleida (Balaguer, Cervera, Cervià de les Garrigues, Juneda, Les Borges Blanques, Lleida, Solsona, Torres de Segre i Tremp), 14 de Barcelona, 2 de Girona i 7 de Tarragona.

Cada any, els premis són més atractius ja que, com diu el nou eslògan de la campanya, l’objectiu final és conèixer Catalunya gràcies a les compres fetes en els diferents municipis.