Balaguer prepara la construcció d'un Pumptrack

En aquest cas s’ha optat per construir un circuit que durà a terme l’empresa Garcam per un pressupost d’adjudicació de 43.941’15 €, IVA inclòs

22 de febrer de 2024 a les 14:54h

Afegir La Ciutat com a font preferida de Google de forma gratuïta

Estigues informat amb les últimes notícies d'actualitat

Activar ara

Un PumpTrack és un circuit de dimensions habitualment petites, que es pot recórrer amb un monopatí o una bicicleta. A diferència dels skateparks, en els que l’objectiu és l’acrobàcia, en el pumptrack l’objectiu és la velocitat, i per tant els diferents ressalts i peraltats tenen aquesta voluntat. El principi del pumptrack és senzill, les persones usuàries han d’utilitzar la seva pròpia energia per a avançar per la pista sense pedalejar.

En aquest cas s’ha optat per construir un circuit que durà a terme l’empresa Garcam per un pressupost d’adjudicació de 43.941’15 €, IVA inclòs. Les tasques que duran a terme seran la neteja de la vegetació, l’anivellament del terreny, el moviment de terres necessari, i finalment els treballs de construcció i instal·lació del Pumptrack.

Sobre l'autor
C CIUTAT
Redacció
Veure biografia
El més llegit