Els Mossos d’Esquadra van detenir diumenge a la tarda una dona acusada d’haver apunyalat un home a l’entrecuix en un pis del carrer Alcalde Porqueres de la capital del Segrià.
La policia la va arrestar com a presumpta autora d’un delicte de temptativa d’homicidi, després que l’home patís una forta hemorràgia i fos evacuat en estat greu a l’hospital Arnau de Vilanova.
La detinguda, però, sosté una versió diferent dels fets: assegura que va actuar en legítima defensa i ha acabat presentant una denúncia per agressió sexual contra l’home, segons ha transcendit.
L’AVÍS AL 112 I LA CONFESSIÓ
Els fets es van produir a mitja tarda de diumenge. Una dona va trucar al 112 alertant que s’havia trobat un home ferit i ensangonat dins d’un habitatge. Fins al lloc s’hi van desplaçar efectius del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM) i patrulles dels Mossos.
Segons la informació recollida, la primera explicació de la dona no va acabar de convèncer els agents, que li van fer més preguntes. Finalment, hauria admès que ella mateixa l’havia apunyalat.
LA SEVA VERSIÓ: RELACIÓ CONSENTIDA I DESPRÉS COACCIÓ
A comissaria, la dona va explicar que tots dos haurien consumit alcohol d’alta graduació i que, en un primer moment, haurien mantingut una relació sexual consentida.
Segons el seu relat, la situació va canviar quan l’home hauria volgut “endurir” la pràctica, ella s’hi va negar i, per evitar que continués forçant-la, va agafar un ganivet i el va apunyalar per poder deslliurar-se’n. Posteriorment, el va denunciar per agressió sexual.
EL FERIT FUIG DE L’HOSPITAL I EL TORNEN A LOCALITZAR
L’home va ser traslladat greu a l’Arnau de Vilanova. Dilluns, però, es va escapar del centre hospitalari i, més tard, agents el van localitzar a prop del mateix habitatge i el van portar de nou a l’hospital.
Segons la seva manifestació als policies, l’home ha afirmat que no vol que “li passi res” a la dona. La investigació continua oberta per aclarir què va passar exactament i determinar responsabilitats.