Alumnes de l'escola Vedruna visiten l’Ajuntament de Mollerussa

Els infants s’han convertit en regidors per un dia escenificant un Ple de l’Ajuntament

31 de gener de 2024 a les 14:57h

Els estudiants de segon de Primària de l’escola Vedruna han visitat aquest matí el consistori, on han estat rebuts per l’alcalde de Mollerussa, Marc Solsona, i el regidor d’Educació, Raül Aguilar.

L’alcalde els ha repassat diferents aspectes significatius de la història de Mollerussa com la construcció del Canal d’Urgell, l’arribada del ferrocarril o l’organització de la Fira de Sant Josep. També els ha explicat la manera de treballar a l’Ajuntament i quina és la funció que fan els membres de la corporació.

En aquest punt, els escolars han pogut interactuar i exercir com a membres de la corporació ocupant els llocs dels regidors i regidores a la Sala de Plens i escenificant com es du a terme un Ple. La visita ha conclòs amb l’entrega als joves d’un petit obsequi.

Sobre l'autor
C CIUTAT
Redacció
Veure biografia
El més llegit