Un accident múltiple entre 5 vehicles talla l'A-2 en plena operació sortida de Setmana Santa

L'accident ha obligat a tallar l'autovia i fer desviaments alternatius

17 d'abril de 2025 a les 14:42h

El Servei Català de Trànsit ha informat que un accident de trànsit amb cinc vehicles implicats ha obligat a tallar l'autovia A-2 aquest dijous, en plena operació sortida de Setmana Santa, a Bell-Lloc d'Urgell.

L'accident s'ha produït cap a les 12:30 h i ha implicat un total de cinc vehicles, tot i que segons Trànsit no s'han hagut de lamentar ferits. El trànsit, però, sí que ha quedat afectat perquè el xoc ha obligat a tallar la via i fer desviaments alternatius per la sortida 477. Cap a les 14:00 h de la tarda s'ha reobert la circulació.

Retencions quilomètriques a l'AP-7

L'operació sortida de Setmana Santa viu retencions i problemes també en altres carreteres, especialment a l'AP-7, que està immersa en el seu caos habitual amb fins a 14 quilòmetres de retencions entre Altafulla i el Vendrell.

Fins a les 12:00 h del dijous, 89.000 vehicles han abandonat l'Àrea Metropolitana de Barcelona, un 16% del total dels 560.000 vehicles que es preveu que ho facin durant l'operació sortida.

Sobre l'autor
C CIUTAT
Redacció
Veure biografia
El més llegit