La Ciutat de Lleida

263.000 € per rehabilitar els desperfectes causats pel despreniment de pedres a Sellui

L’ajut, destinat a l’Ajuntament de Baix Pallars, té com a objectiu restituir les infraestructures afectades i protegir i reforçar la zona

La Junta de Govern de la Diputació de Lleida ha aprovat concedir un ajut directe per valor de 263.171,06 € a l’Ajuntament de Baix Pallars que anirà destinat a la rehabilitació dels desperfectes ocasionats pel despreniment de pedres que va afectar el nucli de Sellui el passat mes de febrer. L’ajut comporta l’activació de bestreta fins al 80%, de manera que es podrà disposar dels diners abans de la finalització i posterior justificació de les obres d’urgència.

La diputada Cristina Morón ha explicat que “aquest ajut respon a la voluntat de donar suport als municipis en situacions d’emergència i garantir la seguretat i la conservació del patrimoni urbà i natural. Reafirmem el nostre compromís amb els municipis del territori, proporcionant recursos per fer front a incidències que posen en risc el benestar i la vida quotidiana dels nostres veïns i veïnes”.

L’ajut té com a objectiu restituir les infraestructures afectades i protegir i reforçar la zona per evitar nous episodis de despreniments. L’actuació s’emmarca en la línia d’ajuts extraordinaris de la Diputació per fer front a fenòmens naturals imprevistos, i posa de manifest la importància de la col·laboració entre administracions per assegurar una resposta ràpida i eficaç davant d’emergències locals.

AddThis Website Tools
Adrià Torres Redacció

Missatges recents

Els centres cívics de Reus acullen activitats solidàries per Sant Jordi

Un any més, amb motiu de Sant Jordi, l'Àrea de Serveis a les Persones i Drets Socials de l'Ajuntament de…

11 minuts fa

La Cantada de Sant Jordi de Vila-seca acull més de 400 alumnes i professors

Aquest dimecres s’ha celebrat la tradicional Cantada de Sant Jordi al Celler de Vila-seca. Un acte que, com cada any…

34 minuts fa

El Baix Llobregat viu un Sant Jordi multitudinari ple de roses i llibres

Els carrers i places dels municipis del Baix Llobregat s’han tornat a omplir de llibres i roses en un Sant…

44 minuts fa

Lleida omple els carrers de roses i llibres per la Diada de Sant Jordi 2025

Lleida respira la Diada de Sant Jordi 2025 des de primera hora del matí. "És el dia més esperat de…

50 minuts fa

Reus es desperta amb un Sant Jordi solejat i ple de vida als carrers

Els carrers de Reus tornen a omplir-se de llibres, roses i molta gent amb ganes de gaudir d’un dels dies…

1 hora fa

El Cronista Oficial de Sitges rep el recull anual de la regidoria de Cultura

El resum de les activitats culturals, esportives, les festes, les tradicions i les curiositats del 2024 a Sitges ja es…

1 hora fa