Moments de tensió aquest dijous al migdia a Vilanova i la Geltrú, quan una gossa, la Canela, s’ha abocat massa al balcó i ha estat a punt de caure des d’un segon pis. L’alerta l’ha donat un ciutadà que ha vist l’animal en perill i ha trucat ràpidament als serveis d’emergència.
Dos agents de la Policia Local, l’Helena i en Jordi, han localitzat ràpidament el domicili i han aconseguit accedir-hi amb el permís de la família, que no s’havia adonat del risc. Un cop dins, han evitat que la Canela caigués, posant-la fora de perill.
La gossa no ha patit cap dany i, segons fonts policials, ha guanyat “dos amics més”, referint-se als agents, en una jornada que ha acabat amb un final feliç gràcies a la col·laboració ciutadana i la ràpida actuació policial.