Des de la consultora han advertit que la diferència entre les xifres de la Fira de Novembre respecte els altres dos esdeveniments rau principalment en el fet que la primera acull un espai de venda de cotxes, fet que dispara l’impacte econòmic en relació a Temps de Vi i Expo Nadó.
Pel que fa als visitants, la Fira de Novembre va reunir aproximadament 79.000 persones, Temps de Vi en va atraure 43.000 i Expo Nado, 31.000. En el primer cas, un 77% del públic era procedent del Garraf, mentre que a Temps de Vi els assistents de la zona representen un 61% i, en el cas d’Expo Nadó, un 45%. El motiu, segons The Whatsons, és la singularitat d’aquest últim esdeveniment fora de la ciutat de Barcelona.
Pel regidor de Promoció Econòmica de Vilanova, Juan Luis Ruiz, “les xifres demostren la bona salut de les tres fires”, i ha assegurat que aquests esdeveniments reforcen la “capitalitat comercial de Vilanova dins el Gran Penedès”. Ruiz ha destacat la bona valoració que reben totes tres fires per part dels assistents i ha assegurat que un dels trets que contribueixen a aquest èxit és el fet que se celebren al centre de la ciutat, sense ubicar-los a un recinte firal tancat.
Jeannine Abella, cap de llista de Junts+ Puigdemont a Lleida ha denunciat avui l'abandonament continuat…
La ministra de Presidència, Economia, Treball i Habitatge, Conxita Marsol, ha explicat, durant el discurs…
L'Audiència de Girona ha condemnat a 15 anys de presó l'acusat d'intentar matar una parella…
En la seva intervenció a Lleida, el president i candidat a la reelecció, Pere Aragonès, ha…
Iniciem la ronda d'entrevistes als principals caps de llista de la demarcació de Lleida, Pirineu…
L’alcalde d’Igualada, Marc Castells, acompanyat del regidor de Relacions Institucionals, Pere Camps, han traslladat aquest…
Esta web utiliza cookies.