Des de la consultora han advertit que la diferència entre les xifres de la Fira de Novembre respecte els altres dos esdeveniments rau principalment en el fet que la primera acull un espai de venda de cotxes, fet que dispara l’impacte econòmic en relació a Temps de Vi i Expo Nadó.
Pel que fa als visitants, la Fira de Novembre va reunir aproximadament 79.000 persones, Temps de Vi en va atraure 43.000 i Expo Nado, 31.000. En el primer cas, un 77% del públic era procedent del Garraf, mentre que a Temps de Vi els assistents de la zona representen un 61% i, en el cas d’Expo Nadó, un 45%. El motiu, segons The Whatsons, és la singularitat d’aquest últim esdeveniment fora de la ciutat de Barcelona.
Pel regidor de Promoció Econòmica de Vilanova, Juan Luis Ruiz, “les xifres demostren la bona salut de les tres fires”, i ha assegurat que aquests esdeveniments reforcen la “capitalitat comercial de Vilanova dins el Gran Penedès”. Ruiz ha destacat la bona valoració que reben totes tres fires per part dels assistents i ha assegurat que un dels trets que contribueixen a aquest èxit és el fet que se celebren al centre de la ciutat, sense ubicar-los a un recinte firal tancat.
En un esforç per millorar l'experiència del visitant i optimitzar la gestió de la informació turística, i emmarcat dins l’estratègia…
APPORTT, amb la col·laboració de L’Electra Energia, organitza una jornada sobre les comunitats energètiques. L’esdeveniment, que porta per títol ‘L’autoconsum…
A manca d’una setmana per una de les diades més esperades de l’any, Sant Jordi, al Morell ja està tot…
Una baralla que ha tingut lloc aquest dimecres al barri de Cerdanyola de Mataró ha acabat amb un ferit per…
L’Hospital Comarcal d’Amposta ha posat en marxa una nova iniciativa per promoure un ús responsable de les pantalles entre la…
Amb gruixos de neu excepcionals, previsió de nevades i una infinitat d'activitats per a tots els gustos, les estacions de…
Esta web utiliza cookies.