L’aplicació de Vilanova i la Geltrú permet contactar amb restaurants per demanar per emportar

L'App Vilanova es renova per donar suport a l'activitat econòmica, cultural i d'oci a la ciutat

L’aplicació per a telèfons mòbils “Vilanova” incorpora la campanya “Avui a casa no cuinem”, de suport als establiments de restauració. Des de l’App és possible consultar el llistat de bars i restaurants de la ciutat que tenen servei a domicili o de menjar per emportar i contactar amb el lloc escollit per fer la comanda. D’una manera còmoda i àgil, mitjançant eines habituals en el nostre dia a dia com Whatsapp o reserva web, és possible fer encàrrecs.

L’aplicació Vilanova ha renovat recentment la seva imatge incorporant la icona identificativa de la ciutat, la gamba. L’App ha reforçat també els apartats que permeten el contacte de la ciutadania amb empreses, restauradors, comerciants, administració pública i entitats. La regidora d’Innovació, Conxi Martínez considera que “amb la situació de pandèmia actual agafa molta rellevància el fet de posar a l’abast de tota la ciutadania canals de compra, informació i contacte des del dispositiu mòbil que tothom portem a la butxaca”. La regidora destaca que “amb aquesta App volem posar la innovació al servei de les persones i de la ciutat”.

La presència de la campanya “Avui no cuinem a casa” és la primera d’una sèrie d’accions que es portaran a terme en les pròximes setmanes i que permetran una digitalització de comerços, administració i entitats. És previst incorporar-hi l’oferta del mercat municipal i les propostes de l’àmbit de la cultura.

“Vilanova” és l’app oficial de Vilanova i la Geltrú i inclou informació tan variada com notícies de la ciutat, previsions meteorològiques, agenda d’activitats, propostes comercials i informació de transport, entre d’altres. L’aplicació ha estat creada i desenvolupada per l’empresa vilanovina Spotlio, amb un acord amb l’Ajuntament de Vilanova i la Geltrú i Neàpolis.