COMUNICAT de SOM VNG sobre la reunió mantinguda amb CiU-PDeCat Vilanova i la Geltrú

Avatar photo
SOM VNG

En la tarda d’avui s’ha realitzat una reunió entre una delegació de Som VNG i una altra de CiU-PDeCat, a petició d’aquest partit polític. Com a exercici de transparència, Som VNG vol comunicar el següent:

1.    Som VNG ha acceptat fer aquesta reunió per cortesia i fair play, tot i la negativa ja expressada en reiterades ocasions de participar en qualsevol aliança electoral o institucional amb cap de les dues potes de la sociovergència, això és tant amb Convergència com amb el PSC.

2.    En aquesta reunió s’han fet evidents les diferències de projecte de ciutat i de societat, sobre les quals Som VNG fonamenta la seva negativa a participar en qualsevol aliança amb aquest partit.

3.    La ciutat necessita obrir una nova etapa que deixi enrere les dècades de sociovergència, amb un govern de canvi que aposti per assumir la gestió directa dels serveis municipals per garantir-ne la qualitat, faci polítiques efectives per garantir el dret a l’habitatge, apliqui polítiques de creació de treball digne i protegeixi al petit comerç de les grans superfícies comercials.

Notícia anterior

Un motorista xoca amb un cotxe a Ramón i Cajal i marxa del lloc

Notícia següent

S’estrena eI primer Cicle de Música Poble de Garraf