Diumenge, 11 de maig de 2025
És notícia

Els Sons Solers 2023 compta amb Delafé y las Flores Azules i Pau Vallvé com a caps de cartell

Avatar photo

El festival torna a ser com a prepandèmia i hi ha un cartell de luxe

Ⓒ NOUPUNT [email protected] www.noupunt.com (+34) 696 136 492

La Finca Mas Solers tornarà a ser l’escenari, aquest divendres 7 de juliol, de la vuitena edició del Sons Solers. L’slow festival de Sant Pere de Ribes comptarà amb un cartell de luxe format per Delafé y Las Flores Azules, Pau Vallvé, Da Souza, Eli Kapowski, Crisbru i Marialluïsa com a sisena i última banda confirmada, tancant així el cartell de la seva vuitena edició.

El Sons Solers recuperarà enguany el seu format prepandèmia i tornarà a comptar amb dos escenaris, l’Amfiteatre Estrella Damm i un segon instal·lat als idíl·lics jardins Mònaco, a més de les zones chill out i l’espai de cocteleria.

D’aquesta manera es podran tornar a repetir imatges que s’han convertit en la senya d’identitat del festival, com els assistents de totes les edats asseguts a la gespa gaudint d’una proximitat i connexió única amb els artistes en un entorn incomparable presidit pel palauet renaixentista català de finals del segle XIX.

També recupera l’oferta gastronòmica pròpia elaborada per l’equip de cuina de la Finca Mas Solers.

ENTRADES A LA VENDA 

Les entrades per assistir al Sons Solers tenen un preu de 35€ i es poden adquirir al web  www.sonssolers.cat. Com en edicions anteriors, s’han posat a la venda només 1.000 entrades per garantir el màxim confort de totes les persones assistents i l’entrada per a menors de 12 anys és gratuïta.

PROGRAMACIÓ MUSICAL

DELAFÉ Y LAS FLORES AZULES 

Delafé y Las Flores Azules van marcar tota una generació gràcies a un segell inconfusible de hip hop de mig temps acompanyat de melodies dolces i lletres costumistes que romantitzaven la quotidianitat urbana. Set anys després de la seva separació, Oscar D’Aniello i Helena Miquel es van retrobar l’any passat per commemorar el 20é aniversari de la banda amb una anhelada gira que està recorrent l’estat espanyol.

El pròxim 7 de juliol pujaran a l’escenari principal del Sons Solers per reviure els seus grans èxits acompanyats de la formació de músics (vents, guitarres i bateria) amb els que van presentar el disc “Vs Las Trompetas de la Muerte”. Una oportunitat única al territori, ja que és el primer i l’únic concert previst al Garraf i Penedès amb la formació completa, per tornar a vibrar amb Mar elpoder del mar, Enero en la playa o El Indio, cançons que es van convertir en himnes de tota una generació.

PAU VALLVÉ

Pau Vallvé arriba al Sons Solers per presentar “: )”, el seu àlbum més positiu, rítmic i de bon rollo. Un disc que parla i sona en plural i en comunitari, i que posa el ritme i la veu al capdavant. A més a més, com ja és habitual en Vallvé, amb la publicació de cada disc munta una nova banda, en aquesta ocasió formada per cinc components amb dues bateries i percussions.

L’Amfiteatre Estrella Damm de la Finca Mas Solers serà l’escenari d’un concert en el qual a banda de presentar les cançons de l’últim àlbum, repassarà els grans èxits dels seus treballs anteriors. I on l’objectiu, igual que el del nou àlbum, és mirar de fer-ho en plural, de manera que serà un concert ideal per venir a participar cantant i no només ser-ne espectadors passius.

DA SOUZA 

La trajectòria de Da Souza ha dibuixat sempre un suau ascens sostingut. Si “Salsa agredolça” (2020) va significar en certa manera la seva eclosió, amb el nou i flamant disc “Dies d’Attrezzo” estan cridats a consolidar-se entre els grans noms de la nostra escena.

El disc és una obra coral on entren en contrast les personalitats de tots els membres de la banda mallorquina, que participen solidàriament en la composició i s’alternen a les veus. Un puzle de peces heterodoxes que encaixen a la perfecció, i amb el que troben definitivament un so propi i reconeixible, una personalitat a prova d’estils i escenes.

ELI KAPOWSKI 

Eli Kapowski és pura explosió de good vibes barrejada amb molta energia, estil i elegància. Al darrere dels plats des del 2014, les seves sessions eclèctiques exploren i profunditzen en el so de la música funky i disco amb tocs de house i ritmes electrònics amb molt de beat que faran ballar al públic del Sons Solers fins a l’últim segon.

Café Berlin, Schilling, Arts, Bocachica, Bajofondo o  Vida Festival, entre molts altres, son alguns dels emblemàtics locals i festivals on ha sonat la seva cuidada selecció musical.

CRISBRU   

Flamant guanyadora del Concurs de Música d’Autor del Monocicle 2022, amb qui el Sons Solers té un conveni de col·laboració, Crisbru és un projecte musical de pop-R&B en català que busca transmetre un missatge de força i sinceritat tractant temes tabú de la nostra societat i, a la vegada, pretén obrir el seu interior explicant febleses en les quals el públic es pugui identificar.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Marta Farrés celebra l’acord “històric” per desencallar la B-40

Notícia següent

80 joves estudiants s’incorporen avui al comú d’Encamp

Notícies relacionades