Imatge de la nova portada de la web
Sitges tornarà a ser present un any més a Fitur, la Fira de Turisme internacional, que obrirà portes del 22 al 26 de gener a Madrid. En la nova edició d’aquest certamen, es reuniran més de 142.000 professionals del turisme mundial per definir les estratègies ireforçar l’activitat turística per atendre les demandes del mercat i identificar les tendències del turisme del futur.
Sitges estarà representat a l’estand de l’Agència Catalana de Turisme sota el paraigua de la Diputació de Barcelona i, també a l’estand de les destinacions Biosphere, on es farà un acte de relacions públiques amb agents del sector i mitjans per explicar els objectius 2020 sobre sostenibilitat turística. Entre aquests, destaca esdevenir una destinació Gold. Aquest és un dels objectius recollits en el Pla d’Actuació Municipal i implica que un determinat nombre d’empreses locals haurien d’adherir-se al compromís de Sitges, refermant així l’aposta pel turisme sostenible i responsable.
Com a novetat la regidoria de Turisme assistirà al certamen amb un nou material promocional; una eina inspiracional que permet transmetre què és Sitges de manera molt visual i per la qual s’ha realitzat tot un replantejament del storytelling de la destinació i de la línia gràfica, juntament amb les noves fotografies de la destinació que s’han fet al llarg de tot el 2019. El nou catàleg de Sitges com a destinació #Sitgesanytime és una eina que s’utilitzarà tant en versió online com offline i inclou informació sobre l’àmplia possibilitat de practicar esports a l’aire lliure, el Parc del Garraf, l’oferta cultural, les platges, la gastronomia, els ports, les compres, vila marinera, festes i tradicions, l’oferta d’oci nocturn i l’oferta hotelera i els allotjaments per quedar-se a dormir. Tot plegat pretén reforçar la marca turística de Sitges i establir vies de col·laboració amb altres institucions i empreses.
Fitur, cita anual
Fitur és també una bona ocasió per guanyar visibilitat en el mercat nacional; un mercat que continua sent molt important per a la destinació. Segons l’estudi pioner realitzat durant l’estiu de 2019 amb l’operadora de telefonia Orange sobre el perfil del turista i visitant de Sitges, el mercat nacional representa el 23% delsturistes de Sitges. I d’aquests, les principals comunitats generadores de turisme són Madrid, Navarra, Saragossa i País Basc.
Un any més, durant el saló s’aplegaran representants institucionals, empreses operadores, hotels, agències de viatges, consultories i experts en la gestió i desenvolupament turístic internacional. En l’última edició, Fitur va registrar la participació de 10.487 empreses participants de 165 països diferents, més de 8.000 periodistes acreditats, 142.642 professionals i 110.848 persones de públic en general.
Els Bombers de la Generalitat estan treballant per extingir un incendi a un pis a la cantonada entre el carrer…
El Mercat de la Vall torna el proper dissabte, 3 de maig entre les 11 i les 20 hores, al…
El Cirque du Soleil, una de les companyies de circ més reconegudes a tot el món pels seus espectacles innovadors…
L'empresa pública d'energia de Catalunya, l'Energètica, i la xarxa d'electromobilitat de Barcelona de Serveis Municipals (BSM), Endolla Barcelona, han signat…
Un jove de 20 anys va patir ahir una apunyalada al ronyó al mig del carrer que el va deixar…
Per a molts tarragonins i tarragonines, els cap de setmana són sinònim de sortir al carrer i gaudir d'una bona…
Esta web utiliza cookies.