La sitgetana Marta Sanahuja és la nova ambaixadora de La Ruta del Xató

Avatar photo

La nova temporada de la Ruta del Xató ha presentat com a nova ambaixadora la sitgetana, Marta Sanahuja, considerada una de les foodistes més influents de Catalunya

Imatge de Delicious Martha. Cedida

La temporada de la Ruta del Xató 2019-2020 ha arrencat aquest dilluns a la seu dels Castellers de Vilafranca ambl’objectiu de convidar a compartir les experiències amb el xató a través de les xarxes socials. Per assolir aquest repte, aquesta nova edició de la ruta té com a nova ambaixadora la sitgetana Marta Sanahuja, una de les ‘influencers’ gastronòmiques més prestigioses coneguda en el seu perfil a les xarxes socials com a @Delicious_Martha.

Marta Sanahuja ha confessat que de petita mai es feia xató a casa, però que si recorda que anaven a dinar a fora amb la seva família per gaudir d’un bon xató. Per a ella, la gastronomia uneix a les persones i traspassa fronteres. La influencer sitgetana va estudiar Publicitat i Relacions Públiques a la Blanquerna, seguint el seu instint de voler comunicar. Però un canvi de rumb en la seva vida personal i professional va fer que s’endinsés en el món de la cuina, descobrint que és el que realment volia explicar. Per a Sanahuja, la Ruta del Xató és una aventura gastronòmica per descobrir i, per això, engrescarà els seus més de dos-cents mil seguidors a Instagram a fer xató. També ben aviat engegarà un concurs a les xarxes socials per veure qui dels seus seguidors fa el millor xató.

Segons Sanahuja, “@deliciousmartha va sorgir de la il·lusió d’ajuntar les meves dues passions: la comunicació i la gastronomia, l’espai on posa la seva ànima i que ha passat de ser un hobby a un treball diari que la fascina i l’omple de vida”.

Al blog de Delicious Martha convida a fer un viatge a través de la gastronomia, visitant diferents llocs del món en cada mos, amb cada nou sabor. També s’hi pot descobrir nous llocs on gaudir del bon menjar; es trobaran ingredients i sabors diferents, i els orígens de cada plat oconèixer els esdeveniments més destacats del sector i alguna altra història curiosa al voltant del món del xató.

Enguany, la ruta presenta un catàleg de butxaca amb format de mòbil, que inclou totes les iniciatives turístiques i les diferents “Rutes” que com a visitant del territori es pot gaudir. Es pot viure la Ruta del Xató gastronòmica, però també la turística fent-la amb amics, en parella o en família.

L’acte de presentació de la Ruta del Xató ha comptat amb la presència de M. Dolors Rius, regidora de Turisme de l’Ajuntament de Vilafranca; i Jordi Gasol, vicepresident de la Coordinadora de Gremis de la Ruta del Xató. Amb la inauguració de la nova temporada de la Ruta del Xató 2019-2020, arrenquen cinc mesos d’activitat cultural i gastronòmica a les comarques de l’Alt Penedès, Baix Penedès i el Garraf. Una iniciativa que potencia l’activitat turística i gastronòmica de la zona i fa que augmenti la notorietat d’un plat tradicional, com és el Xató.

Tots els establiments adherits a la Ruta del Xató ofereixen a la seva carta diverses propostes culinàries elaborades amb xató.La ruta del xató és una iniciativa público-privada que aplega més de 200 propostes d’oci, cultura, natura, platja, enoturisme, espectacles, festivals, museus, senderisme, degustacions, concursos, xatonades populars, escapades temàtiques i d’altres activitats.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

El Govern de Sitges presenta propostes de futur i fa balanç dels primers mesos

Notícia següent

Lleida i Cervera exploren noves vies de col·laboració

Notícies relacionades