Imatge de la nova portada de la web
La regidoria de Turisme ha posat en marxa el nou web sitgesanytime.com, un portal de navegabilitat fàcil i intuïtiva, que presenta una imatge nova i fresca, i amb un disseny a mode de mòbil First per facilitar la consulta a través de dispositius mòbils. Sitgesanytime.com neix amb la finalitat de ser una eina útil i un reflex de la destinació on en qualsevol època de l’any i en qualsevol hora, hi ha activitat. L’objectiu que es persegueix és que la nova pàgina web esdevingui un espai de consulta “obligatori” per al visitant o turista en el moment de decidir la seva propera destinació o busqui informació sobre Sitges.
La nova pàgina web prioritza les imatges, que guanyen força per sobre dels texts, per tal de ser un web visual i experiencial. La regidoria de Turisme s’ha basat en l’estratègia del Customer Centric, és a dir, en detectar i prioritzar les necessitats de l’usuari. Segons l’auditoria digital elaborada al 2017 per Turisme de Sitges, el que més consultaven els usuaris al web era Els Top 10, l’Agenda, i a l’estiu, Les platges. Per tant, aquests són continguts es poden trobar ja a la pàgina d’inici de la nova web.
El nou portal vol generar comunitat. L’usuari es podrà sentir partícip de la pàgina web i publicar comentaris i valoracions. D’aquesta manera, es contribueix a tenir informació constantment renovada i al moment. Tot el contingut es pot compartir també a les xarxes socials. Per aquest motiu, les xarxes socials de la regidoria de Turisme de l’Ajuntament de Sitges tenen un paper destacat a la pàgina web per propiciar que els usuaris comparteixin continguts i generar opinió i influència. Guanyen importància també els butlletins electrònics que s’han dissenyat amb una nova conceptualització i segmentats per necessitats. Hi hauran tres newsletters diferents destinats a empresaris turístics, comunicadors, i turistes, visitants i sitgetans.
Sitgesantytime.com dóna importància a seccions com les dels esdeveniments, allotjaments, platges o el mapa interactiu de la vila. També es dóna rellevància als productes propis, com el ja consolidat Sitges Convention Bureau, el programa de la regidoria destinat a promocionar el turisme de congressos i reunions.
Entre les novetats, es potencia un apartat per a professionals, per tenir una millor eina de relació i comunicació amb aquest sector.
La nova pàgina web ha comptat amb la participació de prescriptors de Sitges com el xef amb dues estrelles michelin, Oriol Castro; el músic, Ramon Mirabet; el periodista Jaume Freixes; la campiona d’Espanya de Trail, Mònica Vives, les bloggers, Leila Garcia, Marta Sanauja i Sheila Tabernero; i el traductor audiovisual, Darryl Clark.
El PSC amb Ramón Ferré al capdavant va tornar a guanyar amb claredat les eleccions municipals a Calafell ara fa…
L’Ajuntament de Barcelona, encapçalat per Jaume Collboni, ha arribat a l’equador del mandat amb una bateria de polítiques actives en…
Un govern de tres partits i tres alcaldes. Els tres alcaldes no són dels tres partits; i a més, el…
Avui, 17 de juny, fa exactament dos anys en què per primera vegada en la seva història Balaguer va investir…
El 17 de juny de 2023, ara fa dos anys, els socialistes recuperaven l’alcaldia de Vilafranca del Penedès sota el…
ERC va tornar a imposar-se a les urnes a Manresa en les passades eleccions municipals del 2023. La candidatura liderada…
Esta web utiliza cookies.