La regidoria de Turisme ha posat en marxa el nou web sitgesanytime.com, un portal de navegabilitat fàcil i intuïtiva, que presenta una imatge nova i fresca, i amb un disseny a mode de mòbil First per facilitar la consulta a través de dispositius mòbils. Sitgesanytime.com neix amb la finalitat de ser una eina útil i un reflex de la destinació on en qualsevol època de l’any i en qualsevol hora, hi ha activitat. L’objectiu que es persegueix és que la nova pàgina web esdevingui un espai de consulta “obligatori” per al visitant o turista en el moment de decidir la seva propera destinació o busqui informació sobre Sitges.
La nova pàgina web prioritza les imatges, que guanyen força per sobre dels texts, per tal de ser un web visual i experiencial. La regidoria de Turisme s’ha basat en l’estratègia del Customer Centric, és a dir, en detectar i prioritzar les necessitats de l’usuari. Segons l’auditoria digital elaborada al 2017 per Turisme de Sitges, el que més consultaven els usuaris al web era Els Top 10, l’Agenda, i a l’estiu, Les platges. Per tant, aquests són continguts es poden trobar ja a la pàgina d’inici de la nova web.
El nou portal vol generar comunitat. L’usuari es podrà sentir partícip de la pàgina web i publicar comentaris i valoracions. D’aquesta manera, es contribueix a tenir informació constantment renovada i al moment. Tot el contingut es pot compartir també a les xarxes socials. Per aquest motiu, les xarxes socials de la regidoria de Turisme de l’Ajuntament de Sitges tenen un paper destacat a la pàgina web per propiciar que els usuaris comparteixin continguts i generar opinió i influència. Guanyen importància també els butlletins electrònics que s’han dissenyat amb una nova conceptualització i segmentats per necessitats. Hi hauran tres newsletters diferents destinats a empresaris turístics, comunicadors, i turistes, visitants i sitgetans.
Sitgesantytime.com dóna importància a seccions com les dels esdeveniments, allotjaments, platges o el mapa interactiu de la vila. També es dóna rellevància als productes propis, com el ja consolidat Sitges Convention Bureau, el programa de la regidoria destinat a promocionar el turisme de congressos i reunions.
Entre les novetats, es potencia un apartat per a professionals, per tenir una millor eina de relació i comunicació amb aquest sector.
La nova pàgina web ha comptat amb la participació de prescriptors de Sitges com el xef amb dues estrelles michelin, Oriol Castro; el músic, Ramon Mirabet; el periodista Jaume Freixes; la campiona d’Espanya de Trail, Mònica Vives, les bloggers, Leila Garcia, Marta Sanauja i Sheila Tabernero; i el traductor audiovisual, Darryl Clark.