La regidoria de Turisme posa en marxa la nova web sitgesanytime.com

Avatar photo

El nou portal s’ha dissenyat tenint en compte que cada vegada les pàgines web es consulten més des del telèfon mòbil i menys des d’ordinadors de sobretaula. També es prioritzen les imatges per sobre dels texts. La finalitat amb és esdevenir un punt de consulta de referència a l’hora que el visitant o turista vulgui decidir la seva propera destinació

Imatge de la nova portada de la web

La regidoria de Turisme ha posat en marxa el nou web sitgesanytime.com, un portal de navegabilitat fàcil i intuïtiva, que presenta una imatge nova i fresca, i amb un disseny a mode de mòbil First per facilitar la consulta a través de dispositius mòbils. Sitgesanytime.com neix amb la finalitat de ser una eina útil i un reflex de la destinació on en qualsevol època de l’any i en qualsevol hora, hi ha activitat. L’objectiu que es persegueix és que la nova pàgina web esdevingui un espai de consulta “obligatori” per al visitant o turista en el moment de decidir la seva propera destinació o busqui informació sobre Sitges.
La nova pàgina web prioritza les imatges, que guanyen força per sobre dels texts, per tal de ser un web visual i experiencial. La regidoria de Turisme s’ha basat en l’estratègia del Customer Centric, és a dir, en detectar i prioritzar les necessitats de l’usuari. Segons l’auditoria digital elaborada al 2017 per Turisme de Sitges, el que més consultaven els usuaris al web era Els Top 10, l’Agenda, i a l’estiu, Les platges. Per tant, aquests són continguts es poden trobar ja a la pàgina d’inici de la nova web.
El nou portal vol generar comunitat. L’usuari es podrà sentir partícip de la pàgina web i publicar comentaris i valoracions. D’aquesta manera, es contribueix a tenir informació constantment renovada i al moment. Tot el contingut es pot compartir també a les xarxes socials. Per aquest motiu, les xarxes socials de la regidoria de Turisme de l’Ajuntament de Sitges tenen un paper destacat a la pàgina web per propiciar que els usuaris comparteixin continguts i generar opinió i influència. Guanyen importància també els butlletins electrònics que s’han dissenyat amb una nova conceptualització i segmentats per necessitats. Hi hauran tres newsletters diferents destinats a empresaris turístics, comunicadors, i turistes, visitants i sitgetans.

Sitgesantytime.com dóna importància a seccions com les dels esdeveniments, allotjaments, platges o el mapa interactiu de la vila. També es dóna rellevància als productes propis, com el ja consolidat Sitges Convention Bureau, el programa de la regidoria destinat a promocionar el turisme de congressos i reunions.

Entre les novetats, es potencia un apartat per a professionals, per tenir una millor eina de relació i comunicació amb aquest sector.

La nova pàgina web ha comptat amb la participació de prescriptors de Sitges com el xef amb dues estrelles michelin, Oriol Castro; el músic, Ramon Mirabet; el periodista Jaume Freixes; la campiona d’Espanya de Trail, Mònica Vives, les bloggers, Leila Garcia, Marta Sanauja i Sheila Tabernero; i el traductor audiovisual, Darryl Clark.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Arrenca la sisena Gran Fondo Cambrils Park Costa Daurada

Notícia següent

L’Economat de VNG promou l’alimentació saludable entre els seus usuaris

Notícies relacionades