La cursa solidària DiFT arriba a Sitges

El proper 26 de novembre es disputarà la cursa de 5km i 10km. Els participants correran des de la Fragata fins a Terramar

temps lectura-Temps de lectura: < 1 minut

Sitges acollirà el proper 26 de novembre la cursa solidària DiFT, organitzada pel Col·legi de Fisioterapeutes de Catalunya. La iniciativa pretén culminar la commemoració del Dia Mundial de la Fisioteràpia, que es va celebrar el 8 de setembre i recaptar fons per a dues ONG: l’entitat  sitgetana Al Agua Sin Limitaciones i Fisios Mundi.

 

La cursa solidària es divideix en dues categories: adulta i infantil que recorrerà el front marítim sitgetà. La cursa serà cronometrada i els participants podran escollir entre córrer una distància de 5 km o bé de 10 km. En paral·lel a aquesta iniciativa, els nens i les nenes a partir dels 5 anys també podran participar en una prova infantil que serà d’1 km, però no serà cronometrada.

El circuit serà pla i tindrà tant la sortida com l’arribada al passeig de la Ribera a l’altura de l’estàtua del Greco. La cursa infantil començarà a les 9 del matí i mitja hora més tard es donarà el tret de sortida a la resta de participants de la cursa de 5km o de 10 km.