Alumnes de l’Escola Esteve Barrachina engeguen una campanya de recollida d’aliments

Del 5 al 10 de març, els alumnes de 3r i 4t de primària d’aquest centre públic recolliran aliments en benefici de Càritas. El projecte s’emmarca dins el treball sobre les Jornades Solidàries que enguany se centra en el voluntariat

temps lectura-Temps de lectura: < 1 minut

Una nova acció solidària omplirà de voluntaris l’escola Esteve Barrachina. Del 5 al 10 de març, 99 alumnes de 3r i 4t de primària d’aquest centre impulsaran una campanya de recollida d’aliments en benefici de Càritas Ajuda Fraterna de Sitges. Sota el lema, el Gran Recapte d’Aliments del Barrachina, els estudiants donaran el tret de sortida el proper dilluns a sis dies de solidaritat amb l’objectiu d’ajudar famílies vulnerables de Sitges.

L’alumnat de cicle mitjà fa una crida a la ciutadania perquè porti oli, llet, conserves de peix i carn, aliments infantils, entre d’altres. Aquesta iniciativa s’emmarca  dins el treball dedicat a les Jornades Solidàries, que enguany estan dedicades al voluntariat. És la primera vegada que estudiants de l’Escola Esteve Barrachina tiren endavant una campanya de recollida d’aliments que ha inclòs també la creació d’un cartell.

Durant la campanya, els joves formaran equips de voluntaris per tal d’informar i portar a terme la recollida i alhora classificaran els aliments per després distribuir-los a Càritas Ajuda Fraterna de Sitges.

El punt de recollida s’instal·larà a prop de la porta del carrer Rafael Llopart i estarà operatiu en horari lectiu de dilluns a divendres de 9.00 a 12.30 h i de 15 h a 16.30 h. L’últim dia d’aquesta iniciativa solidària serà dissabte 10 de març de 10 a 13h  coincidint amb la campanya de donació de sang i la jornada de portes obertes que se celebraran també a l’Escola Esteve Barrachina.