Un edifici de dues plantes s’ha ensorrat aquest dimecres a Sitges sense deixar ferits. Segons l’Ajuntament, hi havia quatre persones dins de la casa que han pogut evacuar abans de l’esfondrament i no s’han de lamentar danys personals.
Els Bombers han rebut l’avís a les 15.21 h i treballen en l’ensorrament amb 15 dotacions activades. El cos d’emergències assenyala que l’edifici ensorrat és contigu a unes obres a l’avinguda Artur Carbonell, si bé tots els operaris estan fora. “Les primes informacions indiquen que no hi hauria ningú, però l’estem revisant per confirmar-ho”, assenyala el cos de Bombers en una piulada.
Segons ha pogut saber l’ACN, es tracta d’un edifici antic i es manté la zona acordonada. A més dels Bombers, també s’hi ha desplaçat el SEM per prevenció. Les obres tenien lloc en un solar buit on estava previst fer un nou bloc. Anteriorment al solar hi havia l’antiga Casa Julian, que havien tirat a terra.