Sant Pere de Ribes organitza un campus esportiu per Setmana Santa

Es farà els dies 14, 15 i 16 d’abril i es podrà gaudir de diferents pràctiques esportives

31 de març de 2025 a les 20:18h

El jovent del municipi que vulgui aprofitar la Setmana Santa per gaudir i fer esport, l’Ajuntament de Sant Pere de Ribes, a través del projecte Joventut Esportiva Societat Activa (JESA,) ha organitzat una nova edició de Campus Esportiu, adreçat als joves nascuts entre els anys 2007 i 2013. Seran tres dies on es podran practicar diferents disciplines esportives com voleibol, taekwondo, pàdel o dansa urbana. 

Es realitzarà els dies 14 i 15 d’abril al pavelló de Ribes, i la jornada del 16 d’abril tindrà lloc a l’Espai Blau. L’horari del campus serà de 9h a 13h. Es tracta d’una iniciativa gratuïta amb places limitades i cal fer inscripció prèvia.

En el marc del projecte JESA, que l’Ajuntament de Sant Pere de Ribes i la Diputació de Barcelona estan portant a terme al municipi des del 2022, es vol arribar als joves que es troben físicament inactius i abordar l’abandonament esportiu i el sedentarisme que es produeix a l’adolescència. Per això, es programen activitats com aquest campus esportiu. 

Sobre l'autor
C CIUTAT
Redacció
Veure biografia
El més llegit