Els Banys de Bosc de Sant Pere de Ribes tanquen l'any amb 5 sessions i 85 participants

L’activitat es consolida des de la seva creació l’any 2021

20 de desembre de 2024 a les 20:06h

Amb la darrera sessió del passat 15 de desembre, els Banys de bosc tanquen la temporada 2024 amb un total de 85 persones participants. Des de juny fins a desembre s’han programat 5 sessions obertes a la ciutadania, i al públic en general, que han anat alternant les rutes i passejades guiades dels Colls i de la Font d’en Sidro.

Els Banys de Bosc són una activitat que s’inclou dins del projecte “Sant Pere de Ribes, municipi saludable” perquè els i les participants gaudeixin i es beneficiïn d’una activitat física a l’aire lliure de prescripció de la natura per a la salut i el benestar. Es tracta d’una experiència pensada per a connectar amb un mateix a través de la natura, experimentar un menor nivell d’estrès, augmentar l’atenció plena i compartir les vivències individuals amb la resta de persones. L’objectiu d’aquesta activitat és impulsar el binomi salut i natura en l’àmbit municipal des d’un vessant més conscient i sensorial. 

D’aquesta manera, la iniciativa que es va iniciar el 2021 i compta amb el suport de la Diputació de Barcelona, es consolida fermament, amb una participació anual estimada de mitjana d’entre 180 i 190 persones a l’any en 9 sessions d’abril a desembre. 

Sobre l'autor
C CIUTAT
Redacció
Veure biografia
El més llegit