Diumenge, 9 de febrer de 2025
És notícia

El PSC de Vilanova i la Geltrú presenta la llista a les eleccions del maig

Avatar photo

L'alcaldable, Juan Luis Ruiz, estarà acompanyat de 18 dones i 17 homes.

L’assemblea del PSC de Vilanova i la Geltrú ha aprovat aquest dilluns la candidatura completa que lidera Juan Luis Ruiz i tancarà al número 25 qui fou alcalde de la ciutat, Sixte Moral.  A part, també hi haurà un grup de persones independents que han volgut  expressar el suport al candidat a l’alcaldia per dur a la ciutat un canvi de govern.

 

A la candidatura hi ha 18 noves incorporacions, respecte a la candidatura de fa  quatre anys, i està formada per persones compromeses amb Vilanova i la Geltrú des de diferents sectors: referents d’entitats culturals, moviments veïnals, joves, sindicats, entitats socials, voluntariat, empresa privada, món esportiu, com també de la gestió pública i municipal, especialment d’àmbits com la formació i ocupació i les cures a les persones de l’organisme AISSA.

 

La candidatura i el grup de suport estarà format per 44 homes i dones, de les que 23 són militants del PSC, 17 independents, 3 formen part de la Joventut Socialista i 1 d’Units per Avançar.

 

Per a Juan Luis Ruiz, aquesta és una candidatura preparada per governar la ciutat, seguint amb el lema de reivindicar el “Bon govern”, amb l’objectiu de canviar el rumb de l’actual govern de la ciutat i amb propostes clares per afrontar els reptes del futur garantint la cohesió i la prosperitat per al conjunt de vilanovins i vilanovines.

 

La candidatura està formada per persones amb experiència per governar el dia a dia de la ciutat, amb serveis de qualitat i concretament revertir actuacions com la deixadesa de l’espai públic amb les escombraries, neteja i jardineria com a serveis pels quals cal apostar de forma clara, una mobilitat planificada i consensuada i uns serveis públics com l’enllumenat i el manteniment d’equipaments en condicions, i un ajuntament que aposti per la cohesió, la igualtat d’oportunitats, la inclusió i els drets socials.

 

El PSC també treballa amb entitats i associacions per planificar la ciutat a mitjà i  llarg termini, definint un Pla Estratègic per al 2030, i impulsant el nou Pla  d’Ordenació Urbanística Municipal, entre altres accions que són necessàries i  que conformaran el Programa per governar Vilanova i la Geltrú.

 

CANDIDATURA ELECCIONS MUNICIPALS 2023

  1. Juan Luis Ruiz Militant
  2. Teresa Llorens Militant
  3. Gerard Llobet Militant
  4. Gisela Vargas Militant
  5. Alfredo Villa Independent
  6. Anna Ribera Independent
  7. Miguel Angel Iglesias Militant
  8. Eva Bolaño Militant
  9. Julio Ruiz Militant
  10. Rosalia Márquez Independent
  11. Quim Félix Ruiz Independent
  12. Laura Marcos JSC
  13. Juanjo Ferrer Militant
  14. Susana Sanahujes Militant
  15. Salva López Morales JSC
  16. Olga Villa Militant
  17. Jordi Nieto JSC
  18. Iolanda López Militant
  19. Rafel Mestres Independent
  20. Claudinha Brito Militant
  21. Saro Dipollina Militant
  22. Elisabet Martí Independent
  23. Salvador Becerra Militant
  24. Mercè Foradada Militant
  25. Sixte Moral Independent
  26. Joaquín López Militant
  27. Montse Alba Independent
  28. Francesc Tobal Militant
  29. Maribel Díaz Independent
  30. Mar Page Independent
  31. Jordi Miró Units per Avançar
  32. Manuela Álvarez Militant
  33. Milagros Calvente Militant
  34. Assumpta Baig Militant
  35. Víctor Forgas Militant
  36. Mila Arcarons Militant
  37. Joaquín del Rio Independent
  38. Estrella Bela Militant
  39. Ricardo López Independent
  40. Elena Egido Independent
  41. Ramon Cano Independent
  42. Mari Carmen Arias Independent
  43. Marcos Montes Independent
  44. Alfonso Rosal Independent
Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

La vilasecana Cristina Albadalejo presenta el llibre “El Yoga de la Vida Cotidiana”

Notícia següent

Les infraestructures centren la reunió de poble de PS SDP+ a la Massana

Notícies relacionades