Obre un nou supermercat de 1.100 m² a Cubelles

És la quarta obertura de l'any a Catalunya

24 de juliol de 2024 a les 08:18h

ALDI obrirà aquest 7 d'agost les portes del seu primer establiment a Cubelles (Barcelona). El nou supermercat estarà situat a l'Avinguda del Garraf, 6 i disposarà del voltant de 1.000 m² de sala de vendes i una plantilla de 21 treballadors i treballadores. Es tracta de la quarta obertura de l'any a Catalunya, una regió estratègica per a la companyia. Les anteriors inauguracions van tenir lloc a L'Hospitalet de Llobregat (Barcelona), Figueres (Girona) i la Seu d'Urgell (Lleida).

El nou ALDI de Cubelles ofereix als veïns i veïnes del municipi una nova opció de compra amb productes de qualitat a preus baixos, principalment de marca pròpia i d'origen nacional. La companyia posa el focus en productes essencials per oferir als seus clients de la regió una compra completa, còmoda, senzilla i al millor preu possible. De fet, ALDI va tancar maig amb els preus un 9,1% més baixos respecte a la mitjana del sector, segons dades de Kantar Wordlpanel.

ALDI accelera el seu pla d'expansió i acosta el seu model a cada vegada més famílies

L'objectiu de la companyia és continuar oferint vies d'estalvi a les llars catalanes i acostar la seva opció de compra a cada vegada més famílies. Amb aquest objectiu en ment, ALDI continuarà reforçant la seva presència a Catalunya, una de les regions claus en els seus plans d'expansió, amb prop de 10 inauguracions en aquest 2024. Aquestes obertures formen part del creixement sostingut i continuat d’ALDI a Espanya, on la cadena de supermercats espera obrir al voltant de 45 botigues.

Durant juliol i agost, la companyia celebrarà un total de 4 obertures; la primera d'elles a la Seu d'Urgell (Lleida) a principis de mes, seguida de l'obertura al municipi càntabre de Castro Urdiales el passat dilluns 22. ALDI també continuarà enfortint la seva presència a Canàries, on ha celebrat recentment dos anys de la seva arribada, amb una nova obertura a l'agost a Sonnenland-Maspalomas (Gran Canària). Al juny va aconseguir les 70 botigues a la Comunitat Valenciana amb la seva obertura a Benissa (Alacant) i va obrir noves botigues a Figueres (Girona) i Marbella (Màlaga).

Gràcies a aquest ambiciós pla d'expansió i el seu model de negoci basat en el descompte són ja més de 7 milions de clients els qui trien comprar a ALDI, un 33% més que fa tres anys.

 
Sobre l'autor
C CIUTAT
Redacció
Veure biografia
El més llegit