Dilluns, 12 de maig de 2025
És notícia

Una nova incidència a Cubelles obliga a suspendre els trens regionals del sud

Avatar photo
La línia R2 Sud fa servei mínim entre Sitges i Barcelona i bus entre la capital del Garraf i Sant Vicenç de Calders
tren de Rodalies

Una nova incidència al servei ferroviari de Catalunya que ha tingut lloc a la subestació elèctrica de Cubelles (Garraf) ha obligat Renfe a suspendre la circulació entre aquest municipi i Sitges aquest dimarts a la tarda, fet que afecta els serveis de les línies R2 Sud i Regionals del sud. De fet, els Regionals del sud no presten servei, segons informa la companyia ferroviària. A l’R2 Sud hi ha servei mínim entre Sitges i l’estació de França, a Barcelona.

Es gestiona servei de bus entre Sitges i Sant Vicenç de Calders. Renfe informa, alhora, que l’R2 entre Castelldefels i Granollers Centre i l’R2 Nord estan completament restablertes. L’R3 presta servei fins a Ripoll, però des d’allà fins a Puigcerdà hi ha servei alternatiu per carretera.

R4, R11 i R16 s’han restablert, per bé que Renfe alerta que no es podran complir els horaris de pas habituals en cap de les línies.

A més, R13, R14, R15 i R17 estan pendents de recuperació de servei, així com la RG1, l’RT2, l’RL3 i l’RL4. A la resta de línies el servei està suspès, i els viatgers afectats s’encaminen cap a altres mitjans de transport.

 

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior
oh-my-god-calafell

‘Oh My God’ aterra a la platja de Calafell amb una innovadora proposta gastronòmica

Notícia següent

Lax’n’Busto, el retorn més esperat a la Festa Major del Vendrell: “Ens fa molta il·lusió tocar a casa, al nostre bressol”

Notícies relacionades