fbpx

Els Vilabons de Vilanova i la Geltrú injectaran 137.500 € al comerç local

Avatar photo

L’Ajuntament de Vilanova i la Geltrú, la Cambra de Comerç, Viu Comerç i el Gremi de restauració impulsen una nova edició de la campanya “Vilabons” per fomentar el comerç local i alleujar l’impacte de la inflació en les compres nadalenques.

“Vilabons, costen poc, valen tant!”, un lema que resum els beneficis de la nova edició de la campanya de suport al comerç local amb la injecció de bons de compra subvencionats amb els quals el consumidor obté un descompte del 40%.

La campanya segueix la línia de les anteriors i busca potenciar el comerç local, tot incentivant els descomptes per la compra en els establiments de proximitat. La campanya Vilabons es posarà en marxa el pròxim 11 de desembre i finalitzarà el 5 de gener de 2024 o fins a exhaurir les existències en els establiments i empreses adherits a la campanya. A partir del 5 de gener deixaran de tenir validesa.

Els Vilabons tornaran a circular a iniciativa de l’Ajuntament de Vilanova i la Geltrú i la Cambra del Comerç del Garraf amb el suport i la complicitat de les associacions de comerç local, Viu Comerç i el Gremi de Restauració. La campanya s’obre aquest any a tots els comerços i botigues de la ciutat. Els establiments col·laboradors hauran de completar el tràmit per a les inscripcions a la plataforma habilitada per a la gestió de la campanya a l’espai web  https://vilanova.bonoconsumo.es/ca.

 

Descomptes del 40% i una injecció econòmica de 137.500 €

Els 13.750 bons de compra previstos en la present campanya sortiran a la venda des de la mateixa plataforma de gestió web a partir de l’11 de desembre. En la present edició s’ha limitat el nombre de Vilabons que es pot adquirir a 5 bons per un valor de 10 € per unitat. Per adquirir-los hi ha dos requisits, ser major de 16 anys i estar empadronat a la Vilanova i la Geltrú. La campanya tancarà el pròxim dia 5 de gener i la disponibilitat dels bons serà fins a esgotar existències.

La regidora de Projecció de Ciutat; Promoció Econòmica i Capitalitat; Empresa i Economia Social, Anna Ribera, ha explicat que la campanya dels Vilabons s’emmarca com una de les principals actuacions en matèria de suport al comerç local. “De la mateixa manera que els comerços i botigues fan un esforç per donar servei i productes de qualitat, a l’Ajuntament volem ser-hi a la seva vora. L’emissió dels Vilabons demostra  —ha dit— aquesta aposta i compromís del govern per ajudar, acompanyar i sostenir el nostre teixit comercial. Ho fem amb la complicitat de Viu comerç i el Gremi”.

Pel que fa a la resta d’accions previstes en matèria de projecció i suport al sector del petit comerç Ribera creu que “Fruit d’aquesta col·laboració amb els agents econòmics locals estem completant la redacció d’un nou pla de reforç i dinamització específic que atengui i doni resposta a les necessitats de la trama comercial.”

L’Ajuntament destinarà 55.000 euros que corresponen al 40% de subvenció per al conjunt dels bons que sortiran a la venda. Cada bo aplicarà un descompte al consumidor de 4 €, per cada 10 € de compra feta en els establiments locals adherits. El comerç i la restauració local, beneficiari finalista principal de la iniciativa, rebrà durant la present campanya de Nadal una injecció econòmica de 137.500 €.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Sant Julià de Lòria clama per legislar per afrontar la manca d’aigua

Notícia següent

On són els 28 nous “radars pedagògics” de Barcelona?

Notícies relacionades