Llibreters i floristes tornen al carrer a Vilanova

23 d'abril de 2021 a les 12:45h

Vilanova i la Geltrú viu la diada de Sant Jordi d'enguany en un format concentrat i reduït. Lluny de les prop de 150 parades que cada any inundaven la Rambla Principal, aquest cop només han sortit al carrer els llibreters i floristes, que han desplegat les seves millors gales en un recinte habilitat davant el Mercat Central.

Tot i el canvi forçat per la covid-19, els paradistes han entomat la jornada "amb molta il·lusió". "Teníem moltes ganes de tornar després de la diada segrestada l'any passat", apunta a l'ACN la directora del Catàleg Infantil de l'editorial vilanovina El Cep i la Nansa, Cesca Mestres.

Un entusiasme compartit amb els floristes, que auguren que enguany vendran "totes" les roses després del "malbaratament" de l'any passat.

Sobre l'autor
ACN
ACN
Veure biografia
El més llegit