Dimecres, 23 d'abril de 2025
És notícia

Jornada de benvinguda a les noves empreses de Sant Pere de Ribes

Avatar photo
Aquesta jornada obre el cicle de formacions de l’Agenda Empresa 2025
Jornada de benvinguda a les noves empreses de Sant Pere de Ribes 4

La jornada de benvinguda a les noves empreses 2024-2025, celebrada aquest dimecres, 12 de març, a la biblioteca Josep Pla, ha obert el cicle de formacions i les jornades d’orientació de l’Agenda Empresa 2025, organitzat des de l’Ajuntament de Sant Pere de Ribes a través del Departament de Promoció Econòmica i el Servei d’Iniciatives Econòmiques (SIE) de la Mancomunitat Penedès-Garraf.

Hi han participat una trentena d’empreses de nova creació al municipi, des de gestories, cafeteries, un taller de reparació de vehicles, una botiga de reparació i confecció de roba, centres de formació i educació social, logística o assessoria energètica; i entitats locals.

Jornada de benvinguda a les noves empreses de Sant Pere de Ribes 3

L’alcaldessa de Sant Pere de Ribes, Ana Herrera, ha donat la benvinguda als nous negocis i ha destacat que es tracta d’una jornada “molt interessant no només per l’explicació sobre els serveis que tenim a la seva disposició, sinó que també per aquesta interrelació i connexió entre ells i elles”.

En aquest sentit, Herrera ha explicat que en l’edició de l’any passat “es van conèixer persones amb negocis complementaris i a partir d’aquí es va iniciar una relació professional molt fructífera”. També ha animat a inscriure’s a les diferents sessions de l’Agenda Empresa organitzades per a aquest any 2025.

Jornada de benvinguda a les noves empreses de Sant Pere de Ribes 3

En aquesta jornada de benvinguda els participants han pogut conèixer els diferents serveis que ofereix l’ajuntament com els Ajuts Empresa, el Servei Local d’Ocupació, l’espai cowork, assessorament, formacions i també aquells que es promouen des del SIE de la Mancomunitat Penedès-Garraf i les entitats locals com les associacions de comerciants.

Alhora les persones emprenedores han tingut l’oportunitat de presentar-se i explicar el seu projecte i han comentat les seves necessitats, amb l’objectiu de promoure l’intercanvi de contactes i fer networking. Precisament, una formadora especialitzada a fomentar la creativitat i l’emprenedoria, Diana Pinos, ha estat l’experta encarregada de realitzar una dinàmica de networking per tal d’afavorir la interacció entre les persones assistents.

Jornada de benvinguda a les noves empreses de Sant Pere de Ribes 3

Durant tot l’any s’han programat diverses jornades formatives, tallers i trobades amb empreses amb l’objectiu d’ajudar tant als negocis locals com a aquelles persones que estan pensant a emprendre. La pròxima activitat prevista dins la Setmana Emprèn tindrà lloc el 18 de març, de 10 h a 13 h, a la sala Josep-Lluís Palacios de la Casa de la Vila (Ribes) i porta per títol “La intel·ligència artificial per impulsar el teu negoci”.

Per a més informació podeu adreçar-vos a Promoció Econòmica mitjançant el correu electrònic [email protected] o trucant al telèfon 607 27 61 15; o al SIE – Mancomunitat, a través del correu electrònic [email protected] o al telèfon 93 810 06 98.

Jornada de benvinguda a les noves empreses de Sant Pere de Ribes 3

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior
andanes cunit

Cunit exigeix a Renfe la recuperació dels trens suprimits i millores en Rodalies

Notícia següent
8e sLHam de dones científiques de l'Hospitalet

L’Hospitalet i l’IDIBELL col·laboraran per promoure la divulgació científica

Notícies relacionades