El Cau Ferrat, el Sitges- Festival Internacional de Cinema Fantàstic de Catalunya, la Festa de la Verema i la gastronomia de la vila han estat alguns dels atractius principals que han pogut conèixer dos periodistes del diari The Sun al llarg de la seva estada a Sitges. The Sun és actualment el diari més llegit a Anglaterra.
La regidoria de Promoció Econòmica, Turisme i Platges ha promogut el viatge de premsa sota la coordinació de la Diputació de Barcelona amb l’objectiu de potenciar el mercat anglès. La regidora de Promoció Econòmica, Turisme i Platges, Aurora Carbonell, explica que “el perfil de turista anglès és el primer que visita Sitges i per tant treballem amb diferents accions per tal de donar a conèixer l’oferta cultural i lúdica que ofereix el municipi davant aquest sector”. En aquesta mateixa línia de treball la regidoria ha assistit també, amb la marca Barcelona és més, a un Workshop a Londres on s’han establert reunions amb agències de viatge off i on-line, touroperadors especialitzats en turisme familiar i individuals. Els principals productes demanats han estat allotjament; activitats aquàtiques i de muntanya; sol i platja; cultura, gastronomia i les escapades de cap de setmana o com a complement de Barcelona.
De la mà de l’Agència Catalana de Turisme també han visitat Sitges 2 periodistes de la revista italiana GQ, especialitzada en producte luxe i premium. A Sitges van venir a conèixer l’encant de la destinació i l’oferta cultural i de shopping.