Dimarts, 19 de març de 2024
És notícia

Sitges presentarà el nou catàleg com a destinació turística a Fitur

Avatar photo

Sitges serà present del 22 al 26 de gener a Fitur, la fira de turisme internacional més important d’Espanya. Durant el certamen es presentarà el nou catàleg de la destinació i estarà present també com a Destinació Biosphere

Imatge de la nova portada de la web

Sitges tornarà a ser present un any més a Fitur, la Fira de Turisme internacional, que obrirà portes del 22 al 26 de gener a Madrid. En la nova edició d’aquest certamen, es reuniran més de 142.000 professionals del turisme mundial per definir les estratègies ireforçar l’activitat turística per atendre les demandes del mercat i identificar les tendències del turisme del futur.

Sitges estarà representat a l’estand de l’Agència Catalana de Turisme sota el paraigua de la Diputació de Barcelona i, també a l’estand de les destinacions Biosphere, on es farà un acte de relacions públiques amb agents del sector i mitjans per explicar els objectius 2020 sobre sostenibilitat turística. Entre aquests, destaca esdevenir una destinació Gold. Aquest és un dels objectius recollits en el Pla d’Actuació Municipal i implica que un determinat nombre d’empreses locals haurien d’adherir-se al compromís de Sitges, refermant així l’aposta pel turisme sostenible i responsable.

Com a novetat la regidoria de Turisme assistirà al certamen amb un nou material promocional; una eina inspiracional que permet transmetre què és Sitges de manera molt visual i per la qual s’ha realitzat tot un replantejament del storytelling de la destinació i de la línia gràfica, juntament amb les noves fotografies de la destinació que s’han fet al llarg de tot el 2019. El nou catàleg de Sitges com a destinació #Sitgesanytime és una eina que s’utilitzarà tant en versió online com offline i inclou informació sobre l’àmplia possibilitat de practicar esports a l’aire lliure, el Parc del Garraf, l’oferta cultural, les platges, la gastronomia, els ports, les compres, vila marinera, festes i tradicions, l’oferta d’oci nocturn i l’oferta hotelera i els allotjaments per quedar-se a dormir. Tot plegat pretén reforçar la marca turística de Sitges i establir vies de col·laboració amb altres institucions i empreses.

Fitur, cita anual

Fitur és també una bona ocasió per guanyar visibilitat en el mercat nacional; un mercat que continua sent molt important per a la destinació. Segons l’estudi pioner realitzat durant l’estiu de 2019 amb l’operadora de telefonia Orange sobre el perfil del turista i visitant de Sitges, el mercat nacional representa el 23% delsturistes de Sitges. I d’aquests, les principals comunitats generadores de turisme són Madrid, Navarra, Saragossa i País Basc.

Un any més, durant el saló s’aplegaran representants institucionals, empreses operadores, hotels, agències de viatges, consultories i experts en la gestió i desenvolupament turístic internacional. En l’última edició, Fitur va registrar la participació de 10.487 empreses participants de 165 països diferents, més de 8.000 periodistes acreditats, 142.642 professionals i 110.848 persones de públic en general.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

El Pacte del Penedès Marítim reclama a la Generalitat el compromís de bonificar la C-32 i millores en transport públic

Notícia següent

El nou Autòdrom Terramar, finalment una realitat

Notícies relacionades