Divendres, 2 de maig de 2025
És notícia

Els Mossos d’Esquadra detenen in fraganti un home quan de matinada forçava una benzinera a Sant Pere de Ribes

Avatar photo

En el moment de la detenció encara portava a les mans la pota de cabra amb que havia intentat forçar els accessos de la benzinera

Agents de la Policia de la Generalitat – Mossos d’Esquadra de la Unitat de Seguretat Ciutadana de la comissaria de Sitges han detingut aquesta matinada un home de 22 anys, de nacionalitat romanesa i veí de Sant Pere de Ribes, com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb força, en grau de temptativa.

Els fets van tenir al voltant de la una de la matinada quan una central receptora d’alarmes va alertar d’una temptativa d’intrusió en una benzinera ubicada en el sector de Les Roquetes, municipi de Sant Pere de Ribes. Diverses patrulles es van desplaçar fins al lloc dels fets on van observar dues de les portes d’accés a la benzinera parcialment forçades, però sense que permetessin encara l’accés a l’establiment.

Immediatament els agents van iniciar una recerca pels voltants de la benzinera i  a la part del darrera van localitzar un home amb la pota de cabra amb que presumptament havia intentat forçar la benzinera encara a les mans, motiu pel qual els mossos el van detenir per un delicte de robatori amb força en grau de temptativa.

El detingut resta a dependències policials a l’espera de passar a disposició judicial.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Un porc senglar es passeja pels Pallaresos

Notícia següent

L’Ajuntament de Tarragona i el Patronat de Turisme se sumen al Dia Internacional dels Museus

Notícies relacionades