Dimecres, 22 de gener de 2025
És notícia

El comerç de Sant Pere de Ribes incentiva les compres de Nadal amb diferents propostes

Avatar photo
Les associacions de comerciants han organitzat una ruta gastronòmica, una fira de Nadal o una visita a la Casa del Pare Noel.

Arriba el Nadal a Sant Pere de Ribes amb una oferta de propostes diferents adreçades a tots els públics, gràcies a la col·laboració de l’Ajuntament amb les diferents entitats i associacions del municipi. Després de l’encesa de llums amb l’arbre de Nadal instal·lat a la plaça Marcer de Ribes, que va tenir lloc el 29 de novembre, organitzada per Fem Ribes amb la col·laboració de l’ajuntament, i la de les Roquetes que es va fer el 30 de novembre a la plaça de la Vinya d’en Petaca, del 2 al 15 de desembre s’està realitzant la 1a edició de la Ruta Gastronòmica del Tió per descobrir els restaurants locals. Aquesta iniciativa té com a objectiu promocionar els establiments associats de Fem Ribes (restaurants, bars i cafeteries), que podran oferir menús especials, plats creatius o promocions. Les persones que participin en aquesta ruta consumint algun dels plats rebran un tiquet de compra amb un descompte especial a les parades de la Fira de Nadal, incentivant així tant la ruta com la fira. 

La Fira de Nadal, enguany organitzada per DO Ribes i Fem Ribes, tindrà lloc el cap de setmana del 14 i 15 de desembre a la plaça de l’Església, on s’instal·laran aproximadament una quarantena de carpes d’artesania i de comerciants i una setena de gastronomia amb la participació de la restauració local. També s’han programat espectacles itinerants, activitats i tallers adreçats a tots els públics. L’horari de la fira serà de 10h a 20.30h. Després hi haurà música en directe. 

El diumenge 15, a les 11.45h, se celebrarà la Gala Lírica de Nadal, organitzada per Fem Ribes, a l’església de Sant Pere de Ribes, on actuaran Paula Nogueira, soprano; Eduard Moreno, baríton, Sergey Maiboroda, al violí, i Álvaro Mur, al piano. Les entrades es poden adquirir a través de la pàgina web de Fem Ribes (aforament limitat). La recaptació de la fila zero es destinarà a les víctimes de la DANA a València.

Per la seva part, la UCER ha organitzat una campanya per visitar i conèixer la Casa del Pare Noel adreçada al públic familiar i incentivar la compra local mitjançant la interacció directa amb els comerciants i alhora guanyar diferents premis. Així, els dies 19, 20 (de 17h a 21h) i 21 (de 10h a 14h i de 16h a 21h) de desembre s’instal·larà a la sala polivalent de l’edifici de la Vinya d’en Petaca la Casa del Pare Noel. Les famílies hauran de portar l’entrada recollida amb anterioritat a les paradetes que s’han col·locat durant el mes de novembre a diferents punts de les Roquetes per poder accedir-hi o els fulletons que s’han repartit a les escoles. Es durà a terme un sorteig de productes per a nens i nenes. Així, es vol oferir una activitat festiva i familiar i alhora reforçar el vincle entre la ciutadania i els comerços locals durant la temporada nadalenca. El Mercat Municipal La Sínia enguany estarà ambientat amb decoració nadalenca.

Juntament amb les associacions de comerciants UCER i Fem Ribes també s’han col·locat mitja dotzena de tions per donar un toc de màgia nadalenca al municipi. Els tions es poden trobar a les Roquetes a les places de la Vinya d’en Petaca i Llobregat i al carrer Almogàvers amb carrer de Sant Jordi; i a Ribes, a les places Marcer, de la Vila i de la Poeta Maria Mercè Marçal.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Finalitza l’obra de millora del carrer Joan Fuster de Tarragona

Notícia següent
Grans Hotels de Catalunya

Un reconegut grup hoteler aterra a Tarragona

Notícies relacionades