Èxit rotund dels bons de descompte als comerços de Sant Pere de Ribes

Avatar photo

La campanya ha repartit més de 80.000 euros en bons de descompte de 10 euros per a compres superiors a 20 euros

La campanya dels SuPeRbons 2022, impulsada per l’Ajuntament de Sant Pere de Ribes amb la col·laboració de la Cambra de Comerç, les associacions comercials Fem Ribes, UCER i el Mercat Municipal La Sínia, s’ha tancat amb un èxit rotund gràcies als bons resultats i la satisfacció general de totes les parts participants i la ciutadania en general.

En total s’han repartit 80.690 euros en bons de descompte als comerços locals del municipi, que han incentivat i generat un volum de negoci als establiments adherits de 208.197 euros, ja que per cada 10 euros de descompte la compra havia de ser superior als 20 euros.

L’objectiu de la iniciativa, que es va dur a terme del 15 de setembre al 23 d’octubre, ha estat promocionar el teixit comercial i de proximitat local en uns moments on el preu de la cistella de la compra s’ha vist afectat per la inflació. En aquesta primera experiència hi han participat 63 establiments (33 de Ribes i 30 de les Roquetes). La majoria (un 71%) han estat comerços d’alimentació, moda, perfumeria, electrònica o altres activitats professionals; mentre que la resta han estat establiments d’estètica i perruqueria (un 21%) i restauració i cafeteries (un 5%).

De la totalitat de bons emesos, els usuaris n’han gastat 8.069. La descarrega màxima era de 3 bons per persona.

El balanç de la campanya es va fer el passat dijous 3 novembre en el marc de la 4a Taula de Comerç del municipi, on van assistir representants de les entitats de comerciants Fem Ribes, UCER i Mercat Municipal La Sínia, i DO Ribes.

L’Ajuntament i les associacions van coincidir en l’èxit de la iniciativa i es valora com a molt positiva la dinamització i promoció de la compra de comerç de proximitat a través dels SuPeRBons emesos per l’Ajuntament. Van destacar, a més, que a banda d’ajudar a reforçar la fidelització de clients que ja tenien, també es va aconseguir atraure a noves persones que ara s’han convertit en clientes habituals. La plataforma i la gestió del sistema dels bons per part de la Cambra de Comerç també ha estat molt satisfactòria.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

En marxa les obres del nou parc que envoltarà el castell de Roses

Notícia següent

Cambrils present a la fira de turisme WTM London

Notícies relacionades