Les institucions que formen part de la marca Delta Ebre Port han aprovat aquest divendres el pla d’accions 2018, al qual s’hi destinaran 40.000 euros per promoure el port de Sant Carles de la Ràpita (Montsià) i la destinació Terres de l’Ebre als mercats internacionals de creuers i nàutica. Entre altres es preveu tenir presència a les fires Seatrade de Florida (Estats Units) i Lisboa (Portugal), es participarà en l’associació de ports amb creuers a la Mediterrània (Medcruise), s’organitzaran fam trips, viatges per a companyies de creuers i operadors perquè coneguin de primera mà el port rapitenc i l’entorn. També s’assistirà a les fires nàutiques de Düsseldorf (Alemanya), Palma de Mallorca, París (França) i Southampton (Anglaterra).
Notícies relacionades
“Com elaborar un pla d’innovació a la meva empresa”, nou taller a Reus
Amb l’objectiu de donar resposta i promoure noves accions que ajudin a l’enfortiment del teixit econòmic, adequades a…
El brot que va intoxicar a infants a Calafell va ser pel mal estat del menjar
L’Agència de Protecció de la Salut de Catalunya ha conclòs que el brot lleu que van patir 44…
Blanes renovarà diumenge el Vot de Vila a l’Aplec de Sant Rafel, una tradició que es manté des de l’any 1795
El diumenge 22 d’octubre Blanes reviurà una de les tradicions més nostrades i longeves amb què compta aquest…