Ahir a la nit, el centre de Blanes es va omplir de flames per l'incendi d'un pis del carrer S'Auguer, al barri del Racó d'en Portas. El foc es va propagar ràpidament poc després de les deu de la nit en la cuina de l'immoble, des d'on va afectar a tot el pis.
Un total de 16 dotacions de Bombers de la Generalitat, Policia Local, Mossos d'Esquadra i el Servei d'Emergències Mèdiques (SEM) van ser mobilitzades per atendre els possibles afectats. En total, van ser nou les persones que van evacuar l'edifici, a més de tots els comensals d'un popular restaurant de Blanes, el qual estava totalment ple.
L'incendi va provocar l'evacuació d'una vintena de persones
L'incendi va tenir una petita revifalla a la matinada, que es va controlar "ràpidament". A més, les flames van deixar "diversos desperfectes" en el pis afectat, on les canonades s'hauran de reparar. Tot i la vintena de persones evacuades, una veïna de la quarta planta es va confinar al seu immoble després de patir un fort cop al cap pel qual va ser traslladada posteriorment a l'Hospital Comarcal.
El foc va calcinar totalment un dels pisos de la segona planta i el fum va afectar la planta superior. A més, el restaurant va patir filtracions d'aigua durant les tasques d'extinció tal com ha informat el Diari de Girona. Igualment, les tasques principals van finalitzar al voltant de l'una de la matinada sense afectats greus i el mateix alcalde de la localitat, Joan Felip, va presenciar les tasques d'emergències in situ.