Dimarts, 29 d'abril de 2025
És notícia

Unes 50 persones confonen un intent d’ocupació per un desnonament i provoquen una protesta a la comissaria local

Avatar photo
Els protestants van manifestar-se davant la comissaria dels Mossos i la Policia Local a Salt i van acabar amb llançament d’ous i pedres
Mossos d'Esquadra

Un intent d’ocupació en un pis del passeig dels Països Catalans de Salt (Gironès) ha acabat amb una protesta davant de la comissaria que els Mossos i la Policia Local comparteixen a la localitat. Tot plegat va començar pels volts de les sis de la tarda quan els Mossos van rebre l’avís que havia saltat l’alarma d’un pis, que és propietat d’una entitat bancària, segons informa el digital El Caso. Al arribar, els agents es van trobar amb tres persones que pretenien ocupar l’immoble. Quan la policia els va impedir que ho fessin, diverses persones es van concentrar al carrer per recriminar l’acció als agents. En total van ser prop d’un centenar, fet que va obligar a mobilitzar agents de l’ARRO, a més dels de Seguretat Ciutadana.

Pels volts de les deu de la nit, unes 50 persones van concentrar-se davant de la comissaria que la Policia Local i els Mossos comparteixen a Salt perquè creien que el que havia passat a la tarda havia estat un desnonament i no pas un impediment d’ocupació. Tot plegat va acabar amb llançaments d’ous i pedres contra els agents. No hi va haver cap ferit, però un home va haver de ser atès per un atac d’angoixa.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior
incendi-lleida-intencionat-mossos

Novetats sobre l’incendi de Lleida amb tres ferits crítics: una possible revenja?

Notícia següent

El centre Eco-Equip de Terrassa rep la visita del Comitè de Residus i Neteja Viària

Notícies relacionades