Diumenge, 20 d'abril de 2025
És notícia

Una conductora beguda i drogada s’escapa de l’hospital per recuperar el cotxe amb el qual s’havia accidentat

Avatar photo

Una conductora de 37 anys, que havia patit un accident amb el seu cotxe a Capmany (Alt Empordà), va ser traslladada a l’hospital de Figueres aparentment amb ferides lleus, on es va presentar una patrulla els Mossos d’Esquadra que li havien de fer la prova d’alcoholèmia i el test d’estupefaents.

La dona va tenir un accident diumenge a la tarda a la carretera GI-602, en el terme municipal de Capmany, resultat del qual va bolcar el cotxe, per la qual cosa va ser evacuada per una ambulància del SEM a l’hospital de Figueres.

En arribar els agents de trànsit i davant de la sorpresa general, els vigilants de seguretat de l’hospital de Figueres van dir que la dona havia fugit.

RECERCA DE LA ‘FUGITIVA’

Després de diverses gestions per part dels Mossos i d’avisar diversos efectius, una patrulla de seguretat ciutadana de la Jonquera la va trobar al dipòsit de les grues d’aquesta localitat on la dona pretenia retirar el vehicle accidentat.

Quan hi va arribar la patrulla de trànsit, van efectuar els tests de drogues i alcoholèmia a la conductora rebel, que va donar positiu en ambdós testos. La dona més que triplicava la taxa màxima d’alcohol permesa, amb 0,78 mg/l i va donar positiu en cocaïna.

Per aquests fets la dona va quedar arrestada i se li van obrir diligències penals per un delicte contra la seguretat viària.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

L’Hospitalet de l’Infant viurà una seixantena d’actes de Festa Major

Notícia següent

Liciten la redacció del projecte de pacificació de la C-152 a Olot

Notícies relacionades