Un crític i set ferits en un accident a l'AP-7 amb dos vehicles involucrats

Un dels vehicles circulava a una velocitat major que l'altre turisme implicat en el moment de l'impacte

02 de gener de 2025 a les 21:06h

Un accident a les 17:50 hores a l'AP-7 s'ha saldat amb un ferit crític i set persones ferides que han estat traslladades a diversos hospitals propers. Els fets han tingut lloc al quilòmetre 66, a l'alçada d'Aiguaviva (Gironès) i sembla que un dels turismes circulava a una velocitat major i ha xocat contra l'altre cotxe.

El Sistema d'Emergències Mèdiques ha mobilitzat deu unitats i els Mossos d'Esquadra quatre dotacions. Per culpa de l'impacte, un dels cotxes ha quedat pràcticament destrossat i un dels ferits ha estat traslladat a l'hospital Josep Trueta de Girona en estat crític. A més, altres cinc afectats han acudit al mateix centre sanitari i les altres dos a l'Hospital de Salt.

L'accident ha provocat 6'5 quilòmetres de cues

L'impacte ha provocat que els efectius d'emergències tallessin la circulació en sentit sud i en aquests moments encara hi hauria dos carrils afectats. Les retencions acumulen 6'5 quilòmetres entre Sant Gregori i Aiguaviva i poc a poc s'està restablint la circulació.

Encara es desconeix com avança l'estat de salut dels afectats, però l'impacte entre els dos turismes ha deixat un dels vehicles pràcticament destrossat. Tot i això, els ferits estarien a l'hospital recuperant-se i des del SEM no han compartit més informació sobre l'evolució de la persona que ha arribat en estat crític.

Sobre l'autor
Ismael Lobo
Ismael Lobo García
Veure biografia
El més llegit