Diumenge, 9 de febrer de 2025
És notícia

Tot l’estiu de Roses a l’abast en una guia i a la web municipal

Avatar photo

Turisme de Roses ha editat una guia que concentra les més de noranta activitats culturals, esportives i lúdiques que tindran lloc a la població durant el mes de juliol.

L’Ajuntament de Roses ha preparat per a aquest estiu un ampli programa d’activitats amb propostes diverses i pensades per a tots els públics: música que anirà des dels concerts de Sons del Món fins a les tradicionals havaneres, sessions de fitness a la platja, audicions de sardanes, visites al capvespre a la Ciutadella i nocturnes al Castell de la Trinitat, cinema a la fresca, show cookings per conèixer el post pesquer i degustar el peix fresc de Roses, o els ja tradicionals campionats de futbol i volei platja, són algunes de les propostes.

Per al públic infantil i familiar, la programació també és àmplia i inclou espectacles d’animació infantil tots els dimarts i dissabtes a la Ciutadella, Contes a la Fresca a la Biblioteca Municipal, el joc Escape Búnquer i l’activitat ‘Pirates’ al Castell de la Trinitat.

Per no perdre’s detall, el consistori acaba d’editar una agenda informativa on s’inclou tota la programació del mes de juliol (a l’agost s’editarà i distribuirà una altra), que permet seguir, dia a dia, totes les propostes. La informació apareix en català, castellà, francès i anglès, pensant també en els visitants que rep el municipi. L’agenda està disponible a partir d’avui, dilluns 26 de juny, a l’Oficina de Turisme de Roses, i es pot consultar també a través de la web municipal www.roses.cat.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

El Premi Impulsa Escola Andorrana de Batxillerat ja té guanyador

Notícia següent

La Canonja ret homenatge a Pau Casals en el 50è aniversari de la seva mort

Notícies relacionades