Roses promociona la destinació entre mitjans i agents turístics estatals i internacionals

Turisme de Roses ha viscut una setmana intensa en la promoció i difusió del municipi entre mitjans de comunicació i agents turístics especialitzats, tant d’àmbit estatal com internacional

El Famtrip Post Tour Deluxe Travel Market, organitzat pel Patronat de Turisme Costa Brava Pirineu de Girona per donar a conèixer gastronomia, patrimoni cultural, paisatge i enoturisme locals als agents de viatge premium (vinculats amb el sector del luxe), va comptar amb la participació de l’agència Travel Experts Sophie Plompen (Bèlgica), Baltic Concierge Agency (Lituània) i Id Luxury Escapes Travel Agency (Croàcia).

Les agències premium ofereixen als seus clients viatges a mida basats en serveis i experiències exclusius i personalitzats. Per tal de conèixer en primera persona aquestes experiències, professionals de les tres agències europees van poder visitar al llarg de la seva estada a Roses (de divendres 21 a diumenge 23 de maig), la Llotja de Peix, el Castell de la Trinitat, navegar pel Cap de Creus o conèixer l’oferta enoturística, gaudint també de la riquesa gastronòmica que ofereix la població. 

Dimarts 24, una presentació online de la destinació va agafar el relleu de les accions promocionals de Turisme de Roses. De la mà de l’agència de comunicació especialitzada en turisme RV Edipress, Roses oferí una sessió que comptà amb una alta participació, aplegant un total de 20 periodistes de mitjans com Viajes National Geographic, Viajar, Woman, Miradas Viajeras, Telva, ABC “Viajar”, Destino y Sabor, Revista Otros Destinos, Luxury Travelling…

La presentació s’inicià amb una introducció sobre la destinació i amb el visionat del nou vídeo promocional que Turisme de Roses ha preparat per a aquesta temporada. A continuació, una entrevista amb l’alcaldessa de Roses i regidora de Turisme, Montse Mindan, va permetre oferir un recorregut per les activitats d’estiu, gastronomia, paisatge, nous productes, platges, patrimoni… i tot allò que Roses té per oferir al visitant, facilitant que els periodistes tinguin un coneixement més proper de la població.

La presentació va finalitzar amb la participació dels assistents en un quiz (qüestionari)… on van poder copsar el seu grau de coneixement de Roses a través de preguntes sobre el seu patrimoni (cultural, històric, natural…), activitats estivals que ofereix, la seva gastronomia, etc.