Afegir La Ciutat com a font preferida de Google de forma gratuïta
Estigues informat amb les últimes notícies d'actualitat
La Policia Municipal de Girona ha procedit a la detenció de dues persones, un home de 47 anys i una dona de 24, acusades d'un robatori en un vehicle estacionat al barri de Sant Narcís. Els fets es van produir durant la matinada del dissabte 15 d'agost, quan els implicats van sostreure objectes valorats en uns 500 euros.
El propietari del vehicle, que ja havia interposat la corresponent denúncia, va localitzar els presumptes autors tres dies més tard mentre manipulaven diversos objectes (que va identificar com a seus) al mateix aparcament on havia tingut lloc el robatori inicial. Aquest fet es va produir quan el denunciant circulava per la zona acompanyat de la seva parella.
Detinguts per la Policia
Aquesta circumstància va motivar que l’afectat alertés immediatament la Policia Municipal, que es va desplaçar ràpidament fins al lloc indicat. Un cop allà, els agents van identificar i arrestar les dues persones com a presumptes responsables d’un delicte d’apropiació indeguda.
Tots dos detinguts han estat posats a disposició del jutjat de guàrdia de Girona per tal que s’iniciïn les diligències corresponents segons marca la llei.