A partir d’avui dilluns 29 d’agost, l’Ajuntament de Palafrugell posa a disposició de la ciutadania un nou telèfon d’atenció. Es tracta del número 651 652 546 que donarà resposta de resposta de dilluns a divendres de 8.30 a 13.30h, i podrà resoldre temes relacionats amb:
- Informació sobre tràmits i serveis municipals.
- Demanar cita prèvia per tràmits i padró d’habitants.
- Demanar cita prèvia per l’agent digital.
- Demanar cita prèvia per obtenir la identitat digital idcat.
- Comunicació d’incidències.
- Informació sobre el cens electoral.
- Emissió de certificats d’empadronament.
D’altra banda, a partir de dijous 1 de setembre canvia l’horari de tarda de l’Oficina d’Atenció Ciutadana. Així doncs, mentre que als matins seguirà oberta d’atenció al públic de dilluns a divendres de 8.30 a 13.30 hores, per les tardes només obrirà els dimarts en horari ininterromput de 8.30 a 18.00 hores.