L’Ajuntament de Palafrugell ha posat en marxa un procés d’avaluació dels diferents serveis municipals, per part de la ciutadania. Aquesta avaluació dels serveis es farà a través d’enquestes disponibles a través del web municipal. La intenció és mesurar la satisfacció de la ciutadania amb els serveis que reben.
En aquesta primera etapa es preguntarà per la percepció que tenen els ciutadans sobre la Policia Local i l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC) i posteriorment s’anirà ampliant l’anàlisi a altres serveis municipals. Les enquestes sobre la Policia Local i l’OAC estaran actives fins al 23 de febrer de 2024.
L’objectiu de l’avaluació dels serveis públics és conèixer la percepció dels usuaris dels serveis oferts per tal d’establir estàndards de qualitat així com establir en l’organització la millora continua i oferir una bona Administració, i a l’accés i l’ús d’uns serveis públics de qualitat.
Les mesures de bona administració es complementen amb l’establiment d’un sistema d’avaluació permanent de tots els serveis i amb el reconeixement del dret de la ciutadania de formular propostes i suggeriments.
Enllaç a les enquestes: https://palafrugell.cat/l-ajuntament/destaquem/avaluacio-dels-serveis-de-l-ajuntament