Incendi en un edifici d'Olot

Els Bombers, en arribar a l'escena, han vist que hi havia residents dins de l’edifici

06 de febrer de 2025 a les 16:22h

Aquest migdia, un incendi ha afectat un edifici ocupat d’Olot. Els Bombers han rebut l’alerta després que diversos veïns informessin de fum i flames sortint de l’immoble, tal com ha avançat el Diari de Girona. Ràpidament, vuit dotacions s'han desplaçat al lloc per intentar controlar el foc.

Els Bombers, en arribar a l’escena, han vist que hi havia residents dins de l’edifici, que compta amb una planta baixa i tres pisos. Es tracta d’un immoble antic, amb una teulada que ha quedat greument afectada pel foc. De fet, aquesta s'ha esfondrat parcialment com a conseqüència de l’incendi.

Tot i la intensitat de les flames, afortunadament no s’han registrat ferits, tot i que  una persona ha estat atesa per un atac d'ansietat.

La causa de l'incendi encara es desconeix.

Sobre l'autor
Maria Lorenzo foto
Maria Lorenzo
Veure biografia
El més llegit