Dimecres, 21 de maig de 2025
És notícia

Obre un nou supermercat amb una secció especialitzada en productes locals al Ripollès

Avatar photo
L’establiment compta amb més de 3.000 productes d’origen català i és la segona botiga al municipi
supermercat-spar-camprodon

La comarca del Ripollès consolida el seu atractiu per noves iniciatives empresarials i fa pocs dies ha acollit la inauguració del segon supermercat d’Spar a Camprodon. La cadena ha decidit obrir a pocs metres de l’Ajuntament amb un local completament renovat amb una sala de vendes superior als 200 m².

El supermercat tindrà 4 treballadors i un gran “assortiment de productes adaptats a la marca Spar”. Entre els articles més estimats pels consumidors, la fruiteria i la fleca de lliure servei s’han convertit en les ‘joies de la corona’. A més l’oferta d’Spar compta amb un assortiment de més de 3.000 productes d’origen català, consolidant la seva presència i compromís amb el territori.

Spar vol aprofitar al màxim l’estiu per consolidar la seva presència al Ripollès

L’objectiu amb les dues botigues a Camprodon tenen la missió de convertir a la cadena com la principal opció de supermercats pels residents. A més, l’empresa ha tingut en compte la gran quantitat de turistes que visiten la localitat i ha afegit una secció de productes locals.

El supermercat situat a la Plaça de la Vila número 9 obre de dilluns a dissabte de 9 a 13:30 hores i de 17 a 20 hores. Tot i això, a partir del 13 de juliol obrirà de 9 a 21 hores, una clara estratègia per convertir-se en l’opció prioritària durant l’estiu.

El local a càrrec de Valvi Supermercats se suma a la xarxa de més d’un centenar d’establiments de la companyia gironina. Amb aquesta nova obertura a Camprodon, Spar vol consolidar la seva presència al Ripollès, i per això ha decidit aprofitar al màxim la temporada estival amb una gran oferta de productes locals.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Un hospital de Barcelona revela una nova teràpia contra els bacteris resistents als antibiòtics 

Notícia següent

59 MEUR és el cost que van tenir les baixes per trastorns mentals durant la pandèmia

Notícies relacionades